کد خبر: ۱۳۰۸۵۰
زمان انتشار: ۱۶:۵۵     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
رضايي دبير کل جمعيت فرزندان شاهد و ايثارگر نو انديش خدمتگزار در پیامی خواستار نشست فوري علماي تراز اول شيعه و سني براي دفع توطئه بزرگ شکل گرفته توسط شبکه هاي صهيونيستي در حتک حرمت بقاع اصحاب پيامبر اسلام شد.

به گزارش 598 به نقل از شريان نيوز، مجید رضايي، دبير کل جمعيت فرزندان شاهد و ايثارگر نو انديش خدمتگزار در پیامی خواستار نشست فوري علماي تراز اول شيعه و سني براي دفع توطئه بزرگ  شکل گرفته توسط شبکه هاي صهيونيستي در حتک حرمت بقاع اصحاب پيامبر اسلام شد.


دبير کل جمعيت در پيامي خواستار نشست فوري علماي تراز اول شيعه و سني و تشکل هاي مردمي و غير دولتي براي دفع توطئه بزرگ شکل گرفته توسط شبکه هاي صهيونيستي در حتک حرمت بقاع اصحاب پيامبر اسلام شد.

وي ضمن محکوم کردن اين حرکت شنيع افزود قطعا افرادي که مرتکب اين عمل غیر انسانی شده اند نه شيعه هستند و نه سني بلکه مزدوراني هستند که نه تنها دين ندارند بلکه از ابتدايي ترين آداب انساني هم به دور هستند.

دبيرکل جمعيت با اشاره به گسترش روزافزون گرايش به دين مبين اسلام در بين مردم جهان، وحشت سردمداران صهيونيسم و امپرياليسم جهاني را باعث شکل گرفتن چنين اقداماتي اعلام نمود و افزود: امروز جهان شاهد شکوفايي اسلام و معارف الهي آن است و همين موضوع لزوم وحدت را در اين برهه حساس بيش از بيش نموده است قطعا چنين اقدامات سخيفي که سوي مراکز قدرت و ثروت دنيا طراحي و توسط مزدوران و جيره خواران آنها اجرا مي شود نخواهد توانست جلوي اين حرکت عظيم را بگيرد تاريخ در گذشته نيز شاهد جنايات بدتر از اين بوده است و دشمنان اسلام بدانند همان سرنوشت شومي که براي مصببين جنايت هاي  پيش آمده براي آنان نيز متصور است.

  رضايي در ادامه نقش علما به ويژه علماي اهل تسنن را در اين برهه حساس و خطير عنوان کرد و گفت: بايد امروز با تمسک به قرآن کريم و وجود مبارک پيامبر عظيم الشان اسلام، وحدت خود را حفظ کرده و تمامي نقشه ها را نقش برآب کنيم وي با توصيه به نشست فوري علماي تراز اول شيعه و سني براي دفع اين توطئه خطرناک اعلام کرد.

در پايان دبيرکل جمعيت فرزندان شاهد و ايثارگر نوانديش خدمتگزار با اشاره به وجود تشکل هاي مردمي فعال در جهان اسلام و توانمندي آن ها براي ترویج روشنگري در فضاي جوامع خود  آمادگي خود را براي ميزباني از  تشکل هاي مردمي و غير دولتي جهان اسلام در راستاي افزايش وحدت و مقابله با تهديدات دشمنان اسلام  اعلام نمود و افزود: در اين زمينه تحقيقات مناسبي نيز توسط جمعيت  انجام شده است که  ارائه خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها