کد خبر: ۱۳۰۵۲۱
زمان انتشار: ۱۵:۲۱     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: «قهرمانی سپاهان خیلی مهمتر از گلزنی من است.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ محمدرضا خلعتبری یکی از امید های گلزنی تیمش در فینال جام حذفی خواهد بود. او معمولا در سال هاي گذشته آمار خوبي مقابل پرسپوليس داشته و چند بار دروازه اين تيم را باز كرده است. خلعتبري در آستانه اين بازي به سوالات پاسخ مي دهد.


* قول مي دهي باز هم دروازه پرسپوليس را باز كني؟
- من دوست دارم گل بزنم و هواداران سپاهان را خوشحال كنم ولي قهرماني سپاهان از گلزني من خيلي مهمتر است. اميدوارم تيم ما قهرمان شود تا هواداران سپاهان را خوشحال كنيم.


* قبول داري اگر در جام حذفي قهرمان نشويد امسال ناكام خواهيد ماند؟
- سپاهان تيم ناكامي نيست حتي اگر در جام حذفي هم قهرمان نشود.سپاهان در اين سال ها بارها قهرمان شده در ضمن قرار نيست يك تيم هميشه قهرمان شود. مهم اين است كه سپاهان در اين سال ها هميشه خودش را به عنوان يك تيم مدعي نشان داده است و جزو تيم هاي مطرح آسيا است.


* در مورد بازي فردا چه صحبتي داري؟
- بازی سختی است و پرسپولیس از شرایط میزبانی استفاده می کند ولی امیدوارم سپاهان در نهایت قهرمان شود. من معتقدم فوتبال قابل پیش بینی نیست و اينكه مي گويند شانس پرسپوليس براي قهرماني بيشتر است را قبول ندارم.


* حدس مي زني چه تيمي جام را بالاي سر ببرد؟
- باور كنيد پيش بيني سخت است و هيچ كس نمي تواند نتيجه بازي فردا را پيش بيني كند.


* در مورد خداحافظي مهدي مهدوي كيا چه صحبتي داري؟                
- آقا مهدي جزو بهترين بازيكنان تاريخ فوتبال ايران است كه جدا از بحث فني، در اخلاق هم يك نمونه است. او براي فوتباليست ها و خيلي هاي ديگر يك الگوي تمام عيار است. من براي مهدوي كيا آرزوي موفقيت دارم.


* سال بعد در سپاهان مي ماني؟
- راستش را بخواهيد هنوز تصميم نگرفتم و بعد از پاين فصل بايد خيلي خوب فكر كنم تا بهترين تصميم را بگيرم.


* آيا مي خواهي در امارات بازي كني؟
- پيشنهادهاي خوبي دارم و حتما آنها را بررسي خواهم كرد. به هر حال بازي كردن در خارج هم امتيازهاي مثبت خودش را دارد و حضور در ايران هم از برخي جهات خوب است. فعلا تصميمي نگرفتم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها