کد خبر: ۱۳۰۴۹۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در دیدار مقابل استقلال برای دروازه‌بان این تیم کری می‌خوانم.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، اسماعیل شریفات بازیکن سابق استقلال و حال حاضر فولاد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره دیدار فردا (یکشنبه) با استقلال و حاشیه‌های مربوط به این دیدار صحبت‌های زیر را انجام داد:

* درباره بازی با استقلال صحبت کن...

این بازی از هر لحاظ حساس است و به نوعی یک بازی 6 امتیازی به حساب می‌آید. از طرفی پای قهرمانی استقلال در میان است و از طرفی دیگر ما نیز به دنبال کسب سهمیه آسیا هستیم. این بازی، هم حساس‌ترین بازی لیگ‌ برتر است و هم قشنگ‌ترین بازی لیگ خواهد شد. بازی‌های قبلی این تیم نشان‌دهنده دیدارهای جذاب و پرگلی بوده که حرفم را تایید می‌کند. استقلال برای قهرمانی در لیگ به اهواز می‌آید ولی بازی سختی برای آنها خواهد بود. ما به فکر اتفاقات فوتبال نیز هستیم و شاید با رقم خوردن نتایج، تیم سوم لیگ برتر شدیم و مستقیما به لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم.

* پس می‌خواهی مانع قهرمانی استقلال شوید؟

استقلال با پیروزی مقابل سپاهان می‌توانست زودتر قهرمان شود اما از بازی خانگی خود استفاده نکرد. درست است که استقلال در بازی‌های بیرون از خانه نیز تماشاگران زیادی دارد ولی آنها در اهواز بازی سختی خواهند داشت و احتمالا در بازی آخر لیگ با داماش قهرمان لیگ برتر می‌شوند! در واقع این مسئله حداقل چیزی است که برای استقلال در پایان بازی با فولاد می‌ماند و آنها باید به فکر بازی با داماش باشند.

* پیش از بازی به سمت نیمکت استقلال می‌روی؟

بازی رفت به سمت نیمکت استقلال رفتم و این بار هم این کار را می‌کنم.

* دلت برای کدام بازیکن استقلال تنگ شده است؟

با همه بازیکنان استقلال همبازی بودم ولی فرهاد مجیدی برای من هم یک برادر است و هم یک دوست. در تهران و استقلال که بودم خیلی چیزها از او یاد گرفتم. دلم برای آقا فرهاد و دوستانم پژمان منتظری و علی حمودی تنگ شده است.

*بابت جدایی‌ات از استقلال هنوز ناراحت هستی؟

جدایی‌ام از استقلال قسمت بود؛ فوتبال حرفه‌ای است و مسلما می‌توانستم در استقلال بمانم اما فکر کنم با آمدن به تیم فولاد تصمیم درستی گرفتم.

* چقدر امیدواری به استقلال گل بزنی؟

بازی رفت می‌توانستم به استقلال گل بزنم ولی نمی‌دانم چرا در شش قدم ضربه‌ام به تیر دروازه برخورد کرد. خودم دوست دارم گل بزنم اما به مهدی رحمتی گل زدن خیلی سخت است. هر کسی نمی‌تواند به رحمتی گل بزند، چون وی دروازه‌بان اول کشور است. هر چند رحمتی به تیم ملی دعوت نمی‌شود اما همه می‌دانند او دروازه‌بان شماره یک ایران است.

* برای رحمتی کری می‌خوانی؟

تا به حال برای بازیکنی کری نخوانده‌ام اما شاید فردا برای رحمتی این کار را کردم. فردا وقتی وارد زمین شدیم به سمت وی می‌روم و کری می‌خوانم که به او در زمین گل می‌زنم. همه بازیکنان دو تیم سرشناس و بزرگ هستند و این کری‌خواندن‌ها بعضی مواقع باعث جذابیت بازی می‌شود. برای همین برای رحمتی کری می‌خوانم.

*مقابل فرهاد مجیدی نیز کری می‌خوانی؟

شرایط بازی و پست بازی ما طوری است که فکر نمی‌کنم برخوردی بین ما در زمین پیش بیاید و یا مقابل هم قرار بگیریم. بیشتر با مدافعان استقلال از جمله حنیف عمران‌زاده و پژمان منتظری درگیر هستم. با حنیف زیاد شوخی دارم و احتمالا فردا بیشتر با حنیف کری دارم!

* از عملکرد خودت در این فصل راضی بودی؟

به غیر 2،3 بازی آخر که احساس می‌کنم راضی کننده نبودم در مجموع از خودم راضی هستم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها