کد خبر: ۱۳۰۴۹۰
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
امام جمعه روانسر در خصوص تخریب کنندگان مقبره حجر بن عدی گفت: حقیقتا این افراد بویی از اسلام نبرده اند و در حقیقت انسان‌هایی وحشی وتفرقه انگیز هستند. این حرکت های ددمنشانه به پیکر عزیر اسلام ضربه می زند.

ملا عبدالله غفوری در گفتگو با خبرنگار مرصاد، در خصوص تخریب اماکن مقدس در کشور سوریه توسط مخالفان دولت، اظهار داشت: همانطور که کشورهای غربی در مقابل ایران متحد شده اند، امروز نیز کشورهای اسرائیل و آمریکا و برخی از کشورهای عربی و اروپایی با هم متحد شده اند تا به کمک جمعی از افراد به ظاهر مسلمان، از دین بی خبر و از اسلام ناآگاه میان شیعیان و اهل سنت آشوب ایجاد کنند و به تحریک احساسات مذهبی ملت سوریه بپردازند.

امام جمعه روانسر در ادامه افزود: کشور سوریه  در حقیقت مرکز علم و تمدن و مکان علما و شخصیت های برجسسته اسلام است و اکنون این عده با همکاری و هدایت اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار علاوه برقتل عام و خسارات فراوان و تخریب امکانات زیر بنایی راه به جای نبرده و به ترور شخصیت های مذهبی پرداخته اند.

وی ادامه داد: چندی  پیش عالم برجسته شیخ البوطی را در محراب شهید کردند و از این اقدام سیر نشدند و اکنون با نبش قبر حجربن عدی صحابه بزرگ پیامبر در سوریه به ایشان هتک حرمت کردند.

وی تاکید کرد: حجربن عدی از صحابه جلیل القدر اسلام و از یاران حضرت علی و از وفا دارترین افراد به پیامبربود.

وی با محکوم کردن این اقدام گفت: حقیقتا این افراد بویی از اسلام نبرده اند و در حقیقت انسان‌هایی وحشی وتفرقه انگیز هستند. این حرکت های ددمنشانه به پیکر عزیر اسلام ضربه می زند.

غفوری ادامه داد: بعضی از کشورهای عربی که با این افراد همکاری دارند باید بیدار بشوند و کوتاه بیایند.

امام جمعه شهرستان جوانرود خاطر نشان کرد: ازدیدگاه علمای اهل سنت این حرکت محکوم است.

وی با تاکید بر اینکه برای مقابله با این اقدامات به دور از انسانیت و ضد اسلامی باید مسلمانان متحد شوند، تصریح کرد: دین اسلام دینی کامل و دین صلح و آرامش است که حتی به قبر غیر مسلمان احترام می‌گذارد و این در حالی است که قبر صحابه جلیل القدر پیامبر اسلام را تخریب کرده اند و به یقین همه علمای اسلام این جریان شنیع و وحشیانه را محکوم می‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها