کد خبر: ۱۳۰۳۰۵
زمان انتشار: ۰۰:۴۴     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: آنهایی که در فتنه 88 مرز‌بندی مشخصی با عوامل فتنه نداشتند مورد وثوق ملت نیستند و حضور آنها بی‌فایده است.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌و گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در اردبیل در خصوص آخرین آرایش انتخاباتی و وضعیت سیاسی کشور اظهار داشت: انتخابات برای اولین بار با توجه به برخی شیطنت‌هایی که انجام می‌شود سه ضلعی است به طوری که اصلاح‌طلبان، اصولگرایان و تیم دولت نیز که خود مجری انتخابات هستند در صحنه حاضر می‌باشند.

وی در خصوص دخالت احتمالی دولت در انتخابات خاطرنشان کرد: دلسوزان نظام به ویژه شورای نگهبان اجازه کوچکترین دخالتی را به دولت و دخل و تصرف احتمالی را نمی‌دهد و شایسته است رئیس جمهور نیز از صرف امکانات مالی و ظرفیت‌های دولتی و بیت‌المال به نفع کاندیدای خاص پرهیز کند.

این نماینده مجلس یادآور شد: این توهین به شعور ملت است که بخواهیم با شیطنت و سخنان قیوم‌مآبانه برای آنها خط و مرز تعیین کنیم یا بخواهیم با عوام‌فریبی افکار عمومی را به سمت یک کاندیدای خاص سوق دهیم.

 

سعی می‌شود اصولگرایان با اجماع از پراکندگی آرا جلوگیری کنند

پیرموذن به مکانیزم اعلام شده از سوی بزرگان اصولگرا و فراکسیون رهروان ولایت برای دوری از کثرت کاندیداها و رسیدن به نقطه اجماع اشاره کرد و گفت: امیدواریم با اجماعی که صورت می‌گیرد ضمن پرهیز از پراکندگی آرا سرنوشت انتخابات در همان مرحله اول تعیین شود.

وی عنوان کرد: البته در این بین برخی شیطنت‌ها و فزون‌طلبی اطرافیان و رئیس دولت را شاهد هستیم که بسیار علاقمند است با پیروزی در انتخابات 24 خرداد 20 سال قدرت را در اختیار بگیرد و به هر شیوه و حیله‌ای شده اجازه ندهد دیگران در این عرصه وارد شوند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: قرار است نشست بزرگی با حضور استانداران، فرمانداران و مجریان انتخابات و عوامل نظارتی و بازرسی و اعضای ناظر از شورای نگهبان و مجلس حضور پیدا کنند تا ضمن پیشگیری از برخی خواسته‌های نابجا در عرصه انتخابات صیانت از آرای مردم به مسئولان گوشزد شود.

پیرموذن با اشاره به اینکه تصور شود دولت مجری انتخابات است و خود کاندیدایی دارد که ممکن است آرا به نفع او جمع‌بندی شود، افزود: این تصور، تصوری اشتباه است چرا که تمام مجریان و ناظران انتخابات با چشم و گوش بینا بر تحولات و سلامت انتخابات نظارت می‌کنند و اجازه نمی‌دهند عده‌ای با جو‌سازی و هوچی‌گری بخواهند اصل سلامت انتخابات را زیر‌سئوال ببرند.

 

کاندیداهای اصولگرا به نظر‌سنجی‌ها بها دهند

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: فراکسیون رهروان ولایت و اصولگرایان در مجلس به طرح پیشنهادی حزب موتلفه رسیده‌اند که محوریت اجماع، روحانیت باشد و انتظار داریم تمام کاندیداهای اصولگرا به نتیجه نظر‌سنجی‌ها و اجماع کلی در این زمینه احترام گذاشته و بها بدهند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس ادامه داد: قطعاً این حرکت سبب می‌شود فرد قوی و مورد قبول مردم در صحنه حاضر شده و با رای بالا نسبت به رقبا پیروز نهایی شود.

 

انصاف حکم می‌کند هاشمی رفسنجانی به نفع ولایتی به صحنه نیاید

پیرموذن به خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت: از طیف اصلاح‌طلبان آنگونه که اکثریت مدعی هستند خاتمی و هاشمی وارد صحنه انتخابات نمی‌شوند و اجماع نهایی در این طیف نیز بین چند کاندیدای مطرح شده سخت به نظر می‌رسد.

وی تاکید کرد: همانگونه که ولایتی هشت سال پیش به خاطر هاشمی رفسنجانی کنار کشید انصاف حکم می‌کند این بار نیز هاشمی رفسنجانی به نفع ولایتی به صحنه نیاید.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه نظر هاشمی بیشتر بر حضور ناطق، ولایتی، روحانی و لاریجانی بوده است، یادآور شد: از این بین رای‌ آوری ولایتی بالاتر است.

پیرموذن با بیان اینکه از طیف اصلاح‌طلبان آنهایی که با فتنه سبز مرزبندی مشخصی نداشتند مورد وثوق و اقبال مردم نیستند، افزود: قطعاً چنین افرادی حاضر به حضور در عرصه انتخابات نیستند چرا که آنها با منافع ملک و ملت بازی کرده و آن را زیر سئوال برده‌اند.

وی اجماع در بین اصلاح‌طلبان نظیر عارف، مهر‌علیزاده، سعیدی کیا، شریعتمداری، روحانی و کواکبیان را سخت و شکننده اعلام کرد و خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‌ها حکایت از شکست سنگین آنها در برابر اصولگرایان دارد.

 

کاندیداهای دولت مهره‌های سوخته هستند

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس به ضلع سوم آرایش انتخاباتی پیش‌رو با عنوان ضلع دولت و کاندیداهای معرفی شده از سوی آنها اشاره کرد و گفت: رئیس دولت به هر شیوه‌ای از جمله سفر به مناطق مختلف کشور به بهانه حل مشکلات مردم درصدد تبلیغ کاندیدای خود است و در یک اظهارات گستاخانه حتی سعی می‌کند در اظهاراتی عجیب از برخی فرمایشات مقام معظم رهبری نیز سوء استفاده کند تا به هر نحو ممکن کاندیدای مورد نظرش را موجه جلوه دهد.

پیرموذن با بیان اینکه دولت به جای حل مشکلات 90 درصد مردم که با تنگناهای معیشتی روبرو هستند و اصلاح سیاست‌های غلط اقتصادی و تعاملی با دنیا در ماه‌های اخیر تلاش کرده تا به هر نحو ممکن تبلیغات انتخاباتی راه بیندازد اما شورای نگهبان این غوغاسالاری و حق پنداری رئیس دولت را به دقت رصد می‌کند و به یقین اجازه نخواهد داد افراد انحرافی تایید صلاحیت شود.

وی تصریح کرد: البته دولت روی چهره‌هایی همچون چمران، الهام  و برخی از وزرای کابینه فعلی نیز نظر مثبت دارد تا آنها را وارد انتخابات کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی مدعی شد: بسیاری از مسئولان اجرایی کشور از جمله استانداران بارها اعلام کردند که اگر رهبری فرزانه انقلاب یک ندا بدهد ما همکاری خود را با دولت احمدی‌نژاد قطع می‌کنیم و حاضر نیستیم به درخواست‌های غیر‌قانونی و غیر‌شرعی رئیس دولت و اظهارات نسنجیده او وقعی نهیم.

پیرموذن در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل اذعان داشت: گویی احمدی‌نژاد دوست ندارد چرخش قدرت و حاکمیت مردم سالاری دینی اتفاق بیفتد که قطعاً مردم در 24 خرداد با یک انتخاب بزرگ حماسه‌ای را خلق کرده و تمام شیطنت‌ها را برملا خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها