کد خبر: ۱۳۰۲۴۷
زمان انتشار: ۱۷:۵۵     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
در صورت قهرمانی چلسی و بایرن در لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا و انتقال مورینیو به استمفورد بریج، این دو مربی بزرگ در ماه آگوست با هم روبرو خواهند شد.

جام ورزشي؛ پیوستن ژوزه مورینیو به نیمکت مربیگری چلسی ممکن است به منزله رویارویی مجدد او با پپ گواردیولا باشد؛ البته به شرطی که دو تیم بایرن مونیخ و چلسی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا به قهرمانی رسیده و به دیدار سوپرکاپ اروپا برسند.


بعد از برد چلسی مقابل بازل و راهیابی این تیم به فینال لیگ اروپا،و حضور بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپا،این روزها صحبت از احتمال رویارویی مجدد گواردیولا و مورینیو این بار در جایی خارج از اسپانیا به گوش می رسد. البته این اتفاق چند اما و اگر دارد. درابتدا بایرن مونیخ بایدبا غلبه بربوروسیا دورتموند قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود و چلسی هم باید در فینال لیگ اروپا در آمستردام از سد بنفیکا عبور کند و اگر نهایت ژوزه مورینیو درپایان فصل از رئال جدا شده و به چلسی برود و در صورت رخ دادن شروط قبلی، او در سوپرکاپ اروپا باید تیمش را مقابل تیم گواردیولا هدایت کند.


ژوزه مورینیو بعد از حذف تیمش به دست بوروسیا دورتموند در ورزشگاه برنابئو و در جمع خبرنگاران از احتمال جدایی اش از رئال صحبت کرد و گفت که می خواهد در تیمی باشد که دوستش داشته باشند و دراسپانیا خیلی ها از او نفرت دارند واز همین رو گمانه زنی ها درمورد حضور آقای خاص روی نیمکت مربیگری چلسی شدت گرفته است.


از سوی دیگر حضور پپ برروی نیمکت مربیگری بایرن مونیخ قطعی است و در صورتی که اتفاقات بالا رخ بدهند، بایرن مونیخ پپ و چلسی مورینیو در سوپرکاپ اروپا با هم روبرو می شوند. این بازی برای اولین بار در ورزشگاه ادن آرنای شهر پراگ، پایتخت جمهوری چک برگزار خواهد شد وتاپیش از این ورزشگاه لوئیس 2 موناکو میزبان این دیدار بود.
سايت گل

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها