کد خبر: ۱۳۰۰۱
زمان انتشار: ۱۶:۵۹     ۰۲ خرداد ۱۳۹۰
حجت الاسلام محمد تقی رهبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بانوان جامعه اسلامی باید در حفظ حجاب از نظر الگوی کمال و تمام به حضرت فاطمه (س) اقتدا کنند که ایشان مظهر حجاب در اسلام است.
وی با اشاره به اینکه فرهنگ مسموم بدحجابی در جامعه بیداد می‌کند، گفت: زنان با ورود فرهنگ مسموم غربی و ترویج بی‌حجابی جامعه اسلامی را دچار فساد می‌کنند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره‌ به ساماندهی وضع موجود در جامعه تاکید کرد: باید ارزش زن در جامعه اسلامی حفظ شود و این نظام تمام سعی خود را بر روی فرهنگ و عدالت‌ اسلامی معطوف کرده ‌است.
وی ادامه داد: در گوشه و کنار جامعه موارد مشاهده شده که افراد سودجو و منفعت‌طلب ارزش زن را نادیده گرفته و از آن برای رسیدن به مقاصد و منافع مادی خود بهره می‌برند.
رئیس فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر در زندگی خود به راه و روش حضرت زهرا (س) تأسی جوییم شاهد بروز مشکل و معضل در جامعه نخواهیم بود.
وی اظهار داشت: کسب معرفت و اطاعت از حضرت فاطمه(س) دریچه‌های خیر و سعادت را به سوی افراد جامعه باز می‌کند.
رهبر گفت: ما آرمان‌های‌ انقلاب اسلامی را به آسانی به دست نیاورده‌ایم که به واسطه سیاهی ‌لشکرهای دشمنان قسم خورده، در جامعه اصول این نظام را به سادگی به دست دشمن بدهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها