کد خبر: ۱۲۹۷۷۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
فوتبال ملی - کرانچار معتقد است برنامه‌ریزی‌های سازمان لیگ باعث شده تیمش از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان که تیمش از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حذف شده در مورد بازی آخر تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: «مسابقه خوبی داشتیم. می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم اما به هر حال باید از آسیا خداحافظی می‌کردیم.» او در ادامه از برنامه‌ریزی سازمان لیگ انتقاد کرد و گفت: «ما به خاطر برنامه‌ریزی‌های سازمان لیگ نتوانستیم صعود کنیم. سپاهان بعد از اینکه یک بازی 120 دقیقه‌ای برگزار کرد، به مصاف الاهلی رفت و خستگی بازیکنان که ناشی از برنامه‌ریزی‌های سازمان لیگ بود باعث شد صعود نکنیم. تیم من خسته شده و به همین دلیل امروز هم از چند بازیکن جوان استفاده کردیم.»
او همچنین از هواداران سپاهان خواست که برای بازی با پرسپولیس به ورزشگاه بروند: «بازی با پرسپولیس اهمیت زیادی دارد و از هواداران سپاهان می‌خواهم با حضور در ورزشگاه آزادی، به ما کمک کنند تا جشن قهرمانی بگیریم.»
***
همچنین حبیب صادق سرمربی الغرافه قطر در مورد باخت تیمش گفت: «در این بازی موقعیت‌های ما از دست رفتند. دفاع بدی داشتیم اما با این حال از بازیکنانم راضی هستم. من در این مسابقه بازیکنان جوان و نوجوانم را به میدان فرستاده بودم که آن‌ها بازی خوبی انجام دادند. سپاهان هم یک حریف سرسخت برای ما بود. به نظرم این تیم با بدشانسی حذف شد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها