کد خبر: ۱۲۹۷۴۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
مدافع ملي‌پوش دورتموند صعود تيمش به فينال ليگ قهرمانان اروپا را باورنکردني مي‌داند.
بوروسيا دورتموند در دور برگشت نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا با دو گل در سانتياگو برنابئو تن به شکست داد اما با توجه به پيروزي چهار بر يک در ديدار رفت جواز صعود به فينال را کسب کرد.

متس هوملس در ديدار رفت چهره ناکام تيمش بود و تک گل رئال روي اشتباه مسلم او شکل گرفت اما در سانتياگو برنابئو نمايش خوبي داشت و بارها مهاجمان رئال را ناکام گذاشت. او از راهيابي تيمش به فينال ومبلي بسيار خوشحال بود: "باورنکردني است. نمي‌توانم باور کنم که به فينال راه يافته‌ايم. رسيدن به فينال ليگ قهرمانان اروپا آرزوي بچگي همه ما بود. خيلي از ما هنوز بچه هستيم. رئال در دقايق پاياني يک گل زد. تشويق هواداران باعث شد تا گل دوم را هم به ثمر برساند اما از زدن گل سوم ناکام ماند. اين ما بوديم که به فينال صعود کرديم."

کوين گروسکرويتز، هافبک دورتموند هم که در دقيقه 12 به جاي ماريو گوتسه به ميدان رفت، از صعود به فينال خوشحال است و تيمش را شايسته حضور در ومبلي مي‌داند: "رئال در دقايق پاياني فشار زيادي آورد و در چند دقيقه 2 گل به ثمر رساند. در سانتياگو برنابئو بسيار اذيت شديم اما شايسته صعود به فينال هستيم. دقايق سختي را پشت‌سر گذاشتم. سوت پايان هاوارد وب ما را راحت کرد. از اينکه يک پاي فينال هستيم، خوشحاليم."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها