کد خبر: ۱۲۹۷۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۰۲ خرداد ۱۳۹۰

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ 'احمدرضا رادان' شامگاه روز یکشنبه در همایش ساماندهی طرح های سالم سازی سواحل دریای خزر با حضور مسوولان نیروی انتظامی استان های ساحلی کشور افزود: همه ساله با آغاز تعطیلات تابستان شمار زیادی از مسافران به استان های شمالی بویژه گیلان و مازندران سفر می کنند که خوشبختانه در غالب اوقات همراه با رعایت هنجارها است.

رادان اولویت اول نیروی انتظامی را ارائه خدمات مناسب به مسافران در چند ماه تعطیلات و جلوگیری از هنجارشکنی عده ای قلیل از قانون شکنان، دانست.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: علاوه بر جلوگیری از هنجار شکنی توسط پلیس در درون شهر و توقفگاه ها و ساحل دریا ، پلیس راه ماموریت دارد ضمن کنترل اوضاع ترافیکی با موضوع هنجارشکنی در جاده ها نیز برخورد کند.

رادان خاطرنشان کرد: نیروهایی هم تحت فرماندهی فرماندهان نیروی انتظامی استان های شمالی مطالبات مردم در خصوص عدم اجازه هنجارشکنی و رصد و برخورد با پدیده بدحجابی و بد پوشی، آلودگی صوتی و سگ گردانی سواره و پیاده را دنبال می کنند.

رادان گفت: با هماهنگی های صورت گرفته واحدهای دریابانی، امدادی، انتظامی و همیاران پلیس در این طرح همکاری خواهند داشت.

وی در خصوص اقدامات امنیتی در جاده ها با توجه به نزدیکی تعطیلات بیان داشت: تلاشمان بر این است که طرح و قانون جدید راهنمایی و رانندگی را اعمال کنیم و گیلان و مازندران جزء اولویت های ما برای نصب دوربین های هوشمند راهنمایی و رانندگی می باشند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور اضافه کرد: مراقبت در شب را همانند روز اعمال می کنیم و با توجه به آمار ناشی از کاهش تصادفات در مدت اعمال قانون جدید، امیدواریم با همکاری مردم از میزان حوادث رانندگی و صدمات جانی و مالی به مردم کاسته شود.

همایش ساماندهی طرح های سالم سازی سواحل دریای خزر غروب روز یکشنبه با حضور سردار رادان و مسوولان نیروی انتظامی استان های ساحلی کشور در بندرانزلی برگزار شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها