کد خبر: ۱۲۹۶۲۷
زمان انتشار: ۲۰:۳۵     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
با این تجربه گرانبها باید دید آیا گل‌محمدی برای فصل آینده باز هم اقدام به جمع‌آوری مهاجمان متعدد و با فاصله کم که ادعای حضور در تیم ملی و ترکیب فیکس تیم را دارند، خواهد کرد؟

جام ورزشی؛ از‌‌ همان روز اولی که ایمون زاید همراه با مهرزاد معدنچی در میانه بازی تدارکاتی مقابل فولاد به ورزشگاه درفشی‌فر رسید و با تشویق گسترده او از سوی هواداران اخم‌های مهاجمان پرسپولیس توی هم رفت؛ می‌شد حدس زد جمع کردن شش مهاجم رنگ و وارنگ کنار هم، که سه چهار نفر از آن‌ها ملی‌پوش‌اند و یکی با هت‌تریک در دربی محبوب شده، عاقبت خوشی ندارد و باید با حاشیه‌های این ازدیاد مهاجم کنار آمد.


فصل به نیمه نرسیده بود که نامهربانی‌های مانوئل ژوزه با ایمون زاید او را از پرسپولیس فراری داد و آقای هت‌تریک با دیر آمدن به تمرینات یاغی‌گری از نوع خارجی‌اش را نشان داد. ایمون بعد از این اتفاق دیگر طاقت نیمکت‌نشینی نداشت و قبل از فرصت نقل و انتقالات نیم‌فصل از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شد تا به فکر تیم دیگری باشد.


با ورود یحیی گل‌محمدی به راس کادر فنی پرسپولیس، جواد کاظمیان یکی دیگر از آن جمع شش‌نفره هم با وجود چند بازی نصف و نیمه در نیم‌فصل اول توسط سرمربی جدید رانده شد تا کار را در تیم دیگری دنبال کند و دقایق بیشتری در ترکیب قرار بگیرد. این اقدام یحیی در جهت خلوت کردن خط حمله پرترافیک تیمش و البته عدم اعتقاد به کاظمیان صورت گرفت اما هنوز چهار مهاجم در ترکیب باقی مانده بودند که هر کدام ادعای بازی در ترکیب اصلی داشتند و با نیمکت‌نشینی اخم‌هایشان توی هم می‌رفت.


در این میان، مصدومیت نسبتا طولانی قاضی در‌‌ همان هفته‌های اول باعث شد رقابت مهاجمان برای بازی کردن سه‌جانبه شود. اما یحیی بیشتر به زوج انصاری‌فرد- رضایی اعتماد می‌کرد و نوروزی را به عنوان مهاجم ذخیره در ۳۰ دقیقه انتهایی مسابقه به میدان می‌فرستاد.


با بازگشت قاضی به شرایط مسابقه که بعد از دو سه بازی چند دقیقه‌ای از بازی هفته بیست‌وششم مقابل ذوب‌آهن در ترکیب اصلی قرار گرفت دوباره این رقابت چهارنفره شد اما یحیی همچنان به انصاری‌فرد و رضایی بیشتر میدان می‌داد تا اینکه نوروزی در آخرین بازی سال ۹۱سرخپوشان مقابل مس کرمان بعد از این‌که فهمید در ترکیب اصلی جایی ندارد حتی روی نیمکت ننشست و از ورزشگاه رفت تا اینچنین اعتراضش را نشان دهد.


حدود ۴۰روز گذشت اما نوروزی بعد از بخشش کادر فنی و بازگشت به تمرینات و قبل از دیدار با ملوان، زمانی که حس کرد جایی در ترکیب اصلی ندارد دوباره قهر کرد و دوباره تا آستانه اخراج پیش رفت. اما یاغی جدید قرمز‌ها دوباره بخشیده شد و حتی به عنوان پاداش ۴۵دقیقه هم بازی کرد!


در همین روز اما، محمد قاضی که بعد از مدت‌ها در ترکیب اصلی قرار گرفته بود با تعویض در بین دو نیمه ورزشگاه را به حالت قهر ترک کرد و با حرف‌هایی که زد نشان داد یحیی و کادر فنی را در از دست دادن پیراهن تیم ملی مقصر می‌داند. هر چند او دقایقی بعد بر اشتباهش مبنی بر ترک ورزشگاه معترف شد تا بلکه مورد غضب کادر فنی قرار نگیرد و در آستانه فینال جام‌حذفی و دو بازی باقیمانده تا پایان قراردادش با پرسپولیس اخراج نشود. اما او با این حرکت خود یاغی جدید قرمز‌ها لقب گرفت تا خط حمله پرسپولیس در این فصل کانون حاشیه باشد.


حال باید دید با این تجربه گرانبها آیا گل‌محمدی برای فصل آینده باز هم اقدام به جمع‌آوری مهاجمان متعدد و با فاصله کم که ادعای حضور در تیم ملی و ترکیب فیکس تیم را دارند، خواهد کرد؟
سایت گل

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها