کد خبر: ۱۲۹۶۲۶
زمان انتشار: ۲۰:۳۳     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
از زمانی که یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس شد مهرزاد معدنچی به نیمکت و سپس سکو دوخته شد و حتی در بازی‌های تدارکاتی تیم حتی همین بازی‌های اخیر هرگز به میدان نمی‌رفت.

جام ورزشی؛ یحیی گل‌محمدی تقریبا در تمام بازی‌ها معدنچی را در لیست 18 نفره هم قرار نمی‌داد و تنها یک بار از او آن هم در شرایطی سخت که با کمبود بازیکن روبرو بود استفاده کرد. در سایر موارد معدنچی همواره دور از چشم سرمربی‌اش بود و بعضا به خاطر این بی‌توجهی‌ها ناراحت و دلگیر هم می‌شد.


اما در دیدار با ملوان و در حالی که ماهینی آماده ورود به میدان بود، ناگهان ورق برگشت و معدنچی بعد از مدت‌ها به میدان رفت. جالب این‌که او در بدو ورود به میدان بازوبند کاپیتانی را هم صاحب شد که این اتفاق اولین بار بود برای او رخ می‌داد.


البته از آنجا که معدنچی سابقه کمتری نسبت به نوروزی و حتی نوری در پرسپولیس دارد احتمالا این بازوبند را به نشانه پایان دلخوری‌ها دریافت کرده و کادر فنی و بازیکنان به نوعی خواسته‌اند او اتفاقات تلخ این فصل و دوری همیشگی‌اش از ترکیب را از یاد ببرد.


البته باید دید تصمیم سپردن بازوبند به معدنچی از سوی گل‌محمدی گرفته شده یا نوروزی این کار را کرده تا مهرزاد را که مثل خودش زخم‌خورده‌ی نیمکت‌نشینی است کمی خوشحال کند؟
سایت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها