کد خبر: ۱۲۹۵۸۱
زمان انتشار: ۰۰:۳۹     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز هم صدایی بیگانگان با اصلاح طلبان داخلی در ترغیب یک فتنه گر بزرگ برای حضوری مجدد در عرصه انتخابات موضوع قابل تاملی می باشد که باید مورد توجه مسئولین انتخابات ومردم قرار بگیرد.

اما در تازه ترین اقدام سایت انتخاب که مواضع نزدیکی با هاشمی و اصلاح طلبان دارد با سلاله پیامبر خواندن خاتمی از وی جهت حضور در انتخابات دعوت نمود!

اما همین سایت که اخیرا مواضع متزلزلی را اتخاذ کرده است در مطلب دیگری تنها منجی وضع موجود را هاشمی دانسته و از وی نیز جهت حضور در عرصه انتخابات دعوت نموده است!

بنا بر این گزارش اینکه چه بر سر این سایت آمده که این همه متزلزل موضع می گیرد مشخص نیست اما این نوع ادبیات در مورد خاتمی و هاشمی انسان را یاد ملیجک های دربار می اندازد که برای خوش آمد سلطان هر چیزی را مورد تعریف و تمجید قرار می دادند!.

اما اینکه این "انتخاب" خاتمی را سلاله رسول خوانده نیز خودش جای بسی حکایت دارد ظاهرا آقایان سادات بودن و انتساب به خواندن وحی بودن را کافی و مبری از خطا و گناه می دانند ولی برای اطلاع دوستان عرض می نماییم در آیات و روایات و تاریخ ما بسیاری از فرزندان اولیاء بوده اند که در راه خطا پای گذاشتند و خاندان نبوت و امامت خود را گم کردند. و خاتمی هم جزء همین دسته از افراد می باشد.

اما نکته مهمتر اینکه این سایت به استناد فرمایشات مقام معظم رهبری در دوره ریاست جمهوری وی قصد دارد او را پایبند به ولایت نشان بدهد ولی باز دوستان این فرمایش حضرت امام (ره) را فراموش کرده اند که میزان حال فعلی افراد می باشد و خاتمی سال 92 با خاتمی سال 80 فرق دارد وی در این سالها اگر قرار بود به فرمان ولی فقیه گوش بدهد باید در فتنه 88 به فرمان ایشان گوش فرا می داد و راه براندازی نظام را از طریق آشوب پی نمی گرفت و راه قانون را در پیش می گرفت.

دوستان سایت انتخاب مشکوک بودن در این است که بی بی سی ، صدای آمریکا ، منافقین و.... از خاتمی جهت کاندیدا شدن دعوت نمایند نه کسانی که خواستار رسیدگی شورای محترم نگهبان به ماهیت این دعوت ها می باشند و خواستار رد صلاحیت وی هستند زیرا به فرموده حضرت امام(ره) اگر دشمنان از کسی تعریف کردند در او شک کنید و مراقب باشید.

دوستان عزیز! خاتمی خودش در 88 از خودش عبور کرد آنگاه که پشت به نظام کرد و با مشتی اوباش و اراذل و اربابان آمریکایی دست به دست هم دادند تا در مقابل نظام بایستند. اینها عمده کردن اختلافات گذشته نیست بلکه به واقع مشکلاتی است که خاتمی باید در مورد آن پاسخ قانع کننده ای ارائه بدهد. 

خاتمی اگر جایگاه خودش را به تمام این اوصافی که شما برشمردید! می دانست هیچگاه ننگ دروغ بزرگ تقلب را به پیشانی نظامی که خون شهیدان بر پای آن ریخته شده است نمی زد خاتمی خود متقلب، دروغگو و منافقی بزرگ است که باید به جرم اهانت به نظام اسلامی محاکمه شود. 
 
آرزوی مردم ایران همانطور که در 9 دی 88 ابراز داشتند یک چیز است و آن هم محاکمه خاتمی ،موسوی ،کروبی و سایر فتنه گران.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۰
به نظر من نبایستی در این برهه از زمان علیرغم شواهد به تخریب افراد پرداخت و نام بردن از آنان کاری بس اشتباه است
موید باشید
پاسخ
پیرو خط رهبری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۳۷ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
شما حق نداری به سادات به خاطر تخریب ان شخص توهین کنید.اگر همین بی بی سی و صدای امریکا ازدیگر کاندیدا حمایت کند پس باید به انها هم همین برچسب ها رو چسباند.شاید انها هر غلطی نسبت به هر شخص سیاسی دیگر کنند پس همه ی انها زیر پرچم این مستکبران هستند؟البته که نه .با تشکر
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۸ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
واقعا متاسفم برای شما که هنوز به ارادت مردم به اقای خاتمی اعتماد ندارید
پاسخ
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
با اين نظرت نشون دادي آدم خرفتي هستي
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها