کد خبر: ۱۲۹۵۶۳
زمان انتشار: ۱۹:۱۵     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
من درجایگاهی نیستم که بگویم مشایی کاندیدا می شود یا نه وان شاالله ایشان جلو نمی آید تا انتخابات به آرامی برگزار شود .
به گزارش ایرنا، ˈمحمدرضا عارفˈ روز سه شنبه در نشست سیاسی در دانشگاه قرآن و حدیث شهرری در پاسخ به سووال یکی از دانشجویان در خصوص حضور رحیم مشایی در انتخابات ریاست جمهوری افزود: من درجایگاهی نیستم که بگویم مشایی کاندیدا می شود یا نه وان شاالله ایشان جلو نمی آید تا انتخابات به آرامی برگزار شود .

وی همچنین با اشاره به نقاط قوت و ضعف دولت کنونی گفت: شجاعتی دولت در اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها از مهمترین نقاط قوت دولت است.

عارف در عین حال خاطر نشان کرد: مهمترین نقاط ضعف دولت نیز ساختار شکنی و کنار گذاشتن ساختارها بود و به سازمان مدیریت و برنامه ریزی به عنوان قلب نهاد کشور، توجه نشد و استقلال شورای پول و اعتبار را گرفتند.

وی با بیان اینکه من اخلاق مدار هستم و اگر رییس جمهور شوم برای مقابله با فساد مالی به دنبال بزرگترها می روم تصریح کرد: من در این راه با کسی عقد اخوت نبسته ام و فقط با خداهستم و به جامعه باید اعتماد کنیم.

به گفته وی، اگر در انتخابات پیروز شوم، ارز را تک نرخی می کنم چون یکی از زمینه های فساد مالی ارز چند نرخی است و با تثبیت نرخ ارز کاهش تورم را داریم و ارتقای ارزش پول از دیگر اهداف من است .

نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به شعار اخلاق مداری و خرد ورزی گفت: عضو هیج حزبی نیستم و بنیاد امید ایرانیان را اداره می کنم و اخلاق مداری و خرد ورزی را رعایت می کنم.

وی با بیان اینکه با یک دستی نمی توان کشور را اداره کرد یادآور شد: به جای باند بازی باید نگاه شایسته سالاری داشته باشیم و افراد لایق را انتخاب کنیم و بعد از رقابت باید وارد فاز همکاری و رفاقت شویم.

عارف در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سووال یکی دیگر از دانشجویان در رابطه با برنده انتخابات گفت: به نظر من اصلاح طلبها در این انتخابات پیروز هستند چون پایگاه اجتماعی بسیار بالایی دارند و با رفتار و منش خود پیرور می شوند.

وی ادامه داد: با ارادتی که به خاتمی دارم با آمدن وی در انتخابات مخالف هستم چرا که اعتقاد به گردش نخبگان دارم و این یک اصل است ولی در هر حال اگر خاتمی یا هاشمی بیایند من بلافاصله کنار می کشم.

این اتهامات در حالی از سوی این کاندیدا مطرح می شود که بارها رهبری اتهام کارشناسی نبودن کارهای دولت را رد کرده بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها