کد خبر: ۱۲۹۴۷۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
مدافع مس كرمان گفت: «هنوز چیزی قطعی نشده ولی به احتمال نود ‌درصد از مس جدا می‌شوم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ بدون شک یکی از بهترین بازیکنان مس در فصل رو به اتمام لیگ برتر شجاع خلیل‌زاده بود. مدافع جوانی که یکی از بهترین خط دفاعی‌های مس در سال‌های گذشته را تشکیل داده بود. شجاع که در این فصل چند نوبت به تیم ملی هم دعوت شد، ظاهرا در پایان فصل از مس جدا خواهد شد.


هرچند او خیلی مسائل را باز نمی‌کند ولی از گفته‌های او می‌توان فهمید که شرایط به‌گونه‌ای نیست که شجاع فصل آینده هم پیراهن مس را برتن کند:


* این روزها حرف‌وحدیث‌ها در رابطه با تو زیاد است. بالاخره با مس قرارداد‌داری یا نه؟!
- من یک فصل دیگر با مس قرارداد دارم اما در این قرارداد قید شده که می‌توانم در پایان فصل از مس جدا شوم و مشکلی بابت جدایی ندارم. قرارداد من به صورت مشروط برای فصل بعد تنظیم شده بود.


* با این حساب جدایی‌ات از مس در پایان فصل قطعی است؟
- هنوز چیزی قطعی نشده ولی به احتمال نود ‌درصد از مس جدا می‌شوم. متاسفانه فعلا شرایط برای ماندن من مناسب نیست و نمی‌توانم با این وضعیت در کرمان بمانم مگر اینکه اوضاع تغییر کند.


* از چه شرایطی صحبت می‌کنی؟ چه عواملی اجازه نمی‌دهد در کرمان بمانی؟
- این موضوعی است که الان نمی‌خواهم در رابطه با آن صحبت کنم ولی متاسفانه شرایطی پیش آمده که خیلی از بازیکنان تمایل به جدایی از تیم پیدا کرده‌اند و فقط مشکل برای من نیست. امیدوارم این موضوعات حل شود ولی با ادامه این شرایط ادامه همکاری سخت می‌شود.


* مردم کرمان علاقه‌مند به ادامه بازی تو در کرمان هستند. امکان دارد که شرایط ماندن تو در مس فراهم شود؟
- من به شخصه خیلی مس را دوست دارم و فصل قبل هم به عشق مردم کرمان در مس ماندم. آن هم در‌حالی‌که با سپاهان اصفهان قرارداد خودم را نهایی کرده بودم. امیدوارم در ادامه هم شرایطی پیش بیاید که همان ده‌درصد محقق شود و من بتوانم در مس فوتبالم را ادامه دهم.


* در صورت جدایی از مس تیم بعد خود را انتخاب کردی؟
- هرچند خیلی‌‌ها از پرسپولیس و سپاهان اسم می‌برند ولی فعلا فکر و ذکر من دو بازی باقی مانده مس در لیگ برتر است و پس از اتمام بازی‌ها در این مورد تصمیم می‌گیرم. فعلا هیچ صحبت رسمی با هیچ باشگاهی انجام نداده‌ام.


* این هفته‌های آخر تمرینات مس به چه شکل است؟ آن هم در‌حالی‌که تیم شما انگیزه زیادی برای ادامه بازی‌ها نمی‌تواند داشته باشد؟
- ما تمریناتمان را به جدی‌ترین شکل ممکن دنبال می‌کنیم. لوکا اصلا مربی‌ای نیست که اجازه دهد تیم از زیر فشار خارج شود و طوری با ما تمرین می‌کند که انگار برای جام جهانی آماده می‌شویم!


* تیم شما دومین خط دفاع برتر لیگ را هم دارد و در چند سال اخیر یکی از بهترین عملکردها را داشت. دلیل آن را چه می‌دانی؟
- ما با بازیکنان بقیه خطوط خیلی‌ هماهنگ بودیم. ضمن اینکه همه مدافعان تیم کاملا از یکدیگر شناخت پیدا کرده بودند و با همکاری هم توانستیم خط دفاع خوبی را تشکیل دهیم. اگر در چند بازی چند گل بچه‌گانه را دریافت نمی‌کردیم حتی می‌توانستیم عنوان بهترین خط دفاع لیگ را از استقلال بگیریم.


* تیم ملی فوتبال هم خرداد سختی را پیش رو دارد. فکر می‌کنی در تیم ملی باشی و بتوانی به این تیم کمک کنی؟
- من هرچه از دستم بر می‌آمد در بازی‌های لیگ انجام دادم و باید ببینم نظر کارلوس کی‌روش چیست. تیم ملی شانس 20 درصدی برای صعود به جام جهانی دارد و برای اینکه این شانس کم هم از دست نرود باید قطر را در زمین خودش ببریم. کار تیم ملی برای صعود به شدت سخت است و از همه بدتر اینکه فعلا سرنوشت دست خودمان هم نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها