کد خبر: ۱۲۹۴۶۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
يك داور در لیگ روسیه به بازیکني حمله کرد و سپس بازیکنان تیم حریف هم به او پیوستند و این بازیکن جوان را به شدت زدند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ یک کمک‌داور روسی به دلیل حمله به یک بازیکن در لیگ برای همیشه از قضاوت محروم شد.


این رویداد عجیب در بازی بین تِرِک گروزنی با آمکار پرم روی داد. جایی که موسی قدیراف پرچمش را به زمین انداخت و به داخل میدان دوید و به ایلیا کریچمار، مدافع 18ساله آمکار حمله کرد.


کریچمار گفت: «داور سوت پایان را زد و داشتم به سمت نیمکت می‌رفتم که ناگهان کسی از پشت حمله کرد، من را به زمین انداخت و شروع کرد به لگد زدن و مشت زدن به من. بازیکنان تِرِک هم به او پیوستند. کسی گلوی من را گرفت و یکی هم به من ضربه زد و صورتم را خونی کرد!»


این بازیکن جوان در ادامه افزود: «خدا را شکر، هم‌تیمی‌هایم به نجاتم آمدند. به‌ویژه از ولاسوف ترک ممنونم. ما همدیگر را از یک آکادمی جوانان در سن‌پترزبورگ می‌شناختیم و او به من کمک کرد فرار کنم.»


مقامات محلی هم به سرعت واکنش نشان دادند. لوم-علی ابراهیم‌اف، رییس اتحادیه فوتبال چچن گفت: «این کمک‌داور تنها در سطح محلی قضاوت می‌کرد اما تا آخر عمر محرومش کردیم. به این ترتیب او دیگر در هیچ سطحی نمی‌تواند داوری کند.»


قدیراف گفته کریچمار به او فحش داده اما این بازیکن ماجرا را تکذیب کرده. کریچمار گفت: «ما از قضاوت‌های او راضی نبودیم. حرف‌هایی رد و بدل شد اما هرگز چیزی شخصی درباره او و مادرش نگفتم. می‌دانم چچنی‌ها چقدر حساس هستند.»


الکسی اسپیرین، داور سابق فیفا که ناظر بازی بود گفت: «در تمام دوران داوری‌ام هرگز چنین چیزی ندیده بودم. این آقا نباید داور می‌شد. او هیچ چیزی از قوانین نمی‌دانست و حتی بدتر از آن به یک بازیکن حمله کرد. من از 1 تا 10 به او نمره صفر می‌دهم و برایش گزارش ویژه می‌نویسم. او دیگر نباید حق قضاوت داشته باشد.»

دانلود


 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها