کد خبر: ۱۲۹۴۰۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
كاپيتان استقلال براي پادرمياني در بازگشت دروازه بان سابق تيم ملي با كي روش جلسه اي محرمانه برگزار كردند.

جام ورزشي؛ از مدت‌ها قبل شماره هفت آبی‌ها تصمیم داشت که پادرمیانی کند و مهدی رحمتی را به تیم ملی بازگرداند. تا این‌که بالاخره این پروژه در یکی از اردوهای شب بازی تیم استقلال کلید خورد.


فرهاد البته پیشنهاددهنده بود و یکی از بازیکنان استقلال هم در جریان این موضوع قرار گرفت. مجیدی حتی برای این موضوع ساعت‌ها با مهدی رحمتی صحبت کرد. حرف‌هایی که در برخی موارد یکی از مدافعان استقلال هم شنونده آن بود. در نهایت فرهاد برای گفتگو با کی‌روش زمان مناسبی را انتخاب کرد.


در فاصله چند هفته مانده به بازی ایران با قطر، مجیدی با کی‌روش تماس می‌گیرد. قرار آن‌ها می‌شود صرف یک شام مخصوص در یکی از رستوران‌ها. جلسه فرهاد با کی‌روش طولانی می‌شود و در ‌‌نهایت کاپیتان محبوب آبی‌ها دست خالی میز شام را ترک می‌کند. کی‌روش کوتاه نمی‌آید و خبر به گوش رحمتی می‌رسد.


عليرغم اخبار ضد و نقيضي كه در اين زمينه منتشر شد، گفته می‌شود تنها موضوعی که در این جلسه مطرح نشد، بحث بازگشت فرهاد به تیم ملی بود.


قرار بود این جلسه و مفاد آن محرمانه باشد. فرهاد و رحمتی به کسی نمی‌گویند اما ناگهان یک سایت خبری نزدیک به باشگاه استقلال این خبر را منتشر می‌کند. رسانه‌ای که گفته می‌شود رابطه خوبی با یکی از مدافعان تیم استقلال دارد. رحمتی بلافاصله در قبال انتشار این خبر واکنش منفی نشان می‌دهد. او با عصبانیت برای بازیکن راپورتچی خط و نشان می‌کشد و حرف هایی می‌زند که تقریبا مشخص می‌شود چه کسی این موضوع را لو داده است. بازیکن مورد نظر رحمتی یکی از مدافعان ملی پوش استقلال بود.


دروازه‌بان آبی‌پوشان با کدهایی که در مصاحبه اخیر خود مطرح کرد نشانه‌ها را به سمت مدیرعامل سال‌های دور باشگاه استقلال برد که گفته می‌شود منظور او کاظم اولیایی و سایت خبری منتسب به این مدیر است!


در این میان شنیده می‌شود کاپیتان استقلال هم از لو رفتن این موضوع به شدت دلخور است و مواضعی مثل رحمتی دارد. اتفاقی که البته قلعه‌نویی به آن ورود نکرده است.


پادرمیانی مجیدی در شرایطی صورت گرفت که در نیم‌فصل لیگ بر‌تر شایعات فراوانی درباره کدورت بین مجیدی با رحمتی شنیده می‌شد اما اکنون مشاهده می‌شود که همه آن خبر‌ها کذب بوده و اتفاقا کاپیتان رویکرد مثبتی داشته است.
سايت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها