کد خبر: ۱۲۹۴۰۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
سیف‌الاسلام قذافی فرزند دیکتاتور معدوم لیبی پنجشنبه هفته جاری در شهر الزنتان لیبی محاکمه می‌شود.

به گزارش 598، فارس به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، صلاح المرغنی، وزیر دادگستری لیبی اعلام کرد: سیف الاسلام روز پنجشنبه هفته جاری در برابر دادگاه جنایی شهر الزنتان حاضر می‌شود.

سیف الاسلام در ارتباط با پرونده اقدام غیرقانونی میلیندا تیلور وکیل استرالیایی دیوان جرائم بین‌المللی در هنگام ملاقات با سیف الاسلام که قصد تبادل اسنادی محرمانه با وی را داشت محاکمه می‌شود.

شبکه الجزیره به نقل از المرغنی اعلام کرد که جلسه محاکمه ارتباطی با مسائل اصلی مربوط به ارتکاب جرایم جنگی سیف الاسلام در حق ملت لیبی ندارد.

وزیر دادگستری لیبی گفت: با توجه به اینکه موضوع تخلف وکیل استرالیایی در شهر الزنتان محل بازداشت سیف الاسلام صورت گرفته است محاکمه نیز در این شهر برگزار می‌شود.

سیف الاسلام در ژانویه گذشته نیز در اولین جلسات محاکمه خود در برابر همین دادگاه شهر الزنتان حاضر شد تا درباره اتهامات مربوط به ضربه بر امنیت ملی و همدستی با هیئتی از وکلای دیوان جرائم بین المللی برای فرار از زندان پاسخگو باشد.

«میلیندا تیلور» وکیل استرالیایی سیف الاسلام در هنگام دیدار با فرزند قذافی، با خود دوربین فیلمبرداری و دستگاه جی.پی.اس برده و چند برگ سفیدامضا از سیف الاسلام گرفته بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها