کد خبر: ۱۲۹۳۴۸
زمان انتشار: ۰۹:۲۵     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
صادق زیباکلام؛ تحلیل‌گر مسائل سیاسی معتقد است «هاشمی رفسنجانی» به دلیل وظیفه‌ای که نسبت به آینده کشور و نظام احساس می‌کند، در ‌‌‌نهایت بر تردید خود برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری کرده و ظرف روزهای آینده حضور خود را در انتخابات اعلام می‌کند.
به گزارش 598 به نقل از عصرایران،  صادق زیباکلام؛ تحلیل‌گر مسائل سیاسی معتقد است «هاشمی رفسنجانی» به دلیل وظیفه‌ای که نسبت به آینده کشور و نظام احساس می‌کند، در ‌‌‌نهایت بر تردید خود برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری کرده و ظرف روزهای آینده حضور خود را در انتخابات اعلام می‌کند.
 
زیباکلام درباره وضعیتی که «هاشمی رفسنجانی» این روز‌ها با آن روبرو است توضیح داد: آقای رفسنجانی زیر فشار بسیار بسیار سنگینی است. من می‌خواهم ادعایی را مطرح کنم؛ شاید در طول ۶۰ سال گذشته که ایشان در زمینه مبارزات سیاسی، چه قبل و چه بعد از انقلاب فعالیت کرده است، تا امروز برای اخذ تصمیم سیاسی، تا این تحت دچار فشار نبوده‌ و تصمیم‌گیری برای او به هیچ وجه تا این حد سنگین نبوده است.
 
او ادامه داد: هاشمی با اوضاع و احوالی روبرو است که ظرف ۸ سال گذشته و در نتیجه سوء مدیریت و سیاست‌های نادرست اصولگرایان بر کشور حاکم شده است.
 
او در خصوص صحبت‌های روز یکشنبه هاشمی رفسنجانی گفت: از صحبت‌های آقای رفسنجانی اینگونه برداشت می‌شود که نیمی از ایشان متمایل به حضور در عرصه انتخابات و نیم دیگر حمایت از نامزد دیگری از اصلاح طلبان است. صحبت‌های دیروز ایشان به مخالفان می‌گوید من را نیامدنی تلقی نکنید و به موافقان می‌گوید من را آمدنی نبینید.
 
او مجددآ تأکید کرد: بنابراین ایشان در وضعیت بسیار بسیار سخت و دشواری قرار دارد. با تمام این اوصاف من تصور می‌کنم احساس تعهد و وظیفه‌ای که ایشان برای نجات نظام و آینده آن دارد، نهایتآ بر او غلبه می‌کند. او نمی‌تواند کشور را در این وضعیت‌‌‌ رها کند و بگوید به من مربوط نیست. به این ترتیب ظرف روزهای آینده، آقای هاشمی ورود خود به عرصه مبارزات انتخابات را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۴ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
زنده بادهاشمی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها