کد خبر: ۱۲۸۹۵۵
زمان انتشار: ۱۸:۰۷     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
هافبک ملوان انزلی گفت: «از طرفداران پرسپولیس می‌خواهم کاری به کار زارع نداشته باشند و بگذارند مازیار بازی‌اش را انجام بدهد.»

جام ورزشی؛ حسین بادامکی، بازیکن سابق پرسپولیس، درباره دیدار با این تیم، مشکلات مالی ملوان و دیگر مسائل گفتگویی انجام داده است که متن آن را در زیر می‌خوانید:


* شرایط ملوان در آستانه دیدار با پرسپولیس چطور است؟
- به‌رغم تمام مشکلاتی که داشته‌ایم، تمرینات خود را برای بازی با پرسپولیس دنبال کرده‌ایم و می‌خواهیم نتیجه خوبی را کسب کنیم. پرسپولیس تیم پرهواداری است که همیشه قدرتمند بوده و این بار هم دیدار سختی برابر آن‌ها خواهیم داشت.


* پرسپولیس در نیم‌فصل دوم متفاوت شده و به فینال جام‌حذفی هم رسیده است. این مسئله کار ملوان را سخت نمی‌کند؟
- پرسپولیس در نیم‌فصل دوم با حضور یحیی گل‌محمدی متحول شده و این موضوع در نوع بازی‌هایشان و همچنین رسیدن به فینال جام حذفی کاملاً مشهود است. با این اوصاف، کاری به این چیزها نداریم و قصد داریم تا دست‌پر زمین را ترک کنیم.


* در جام‌حذفی هم ملوان با 6 گل از پرسپولیس شکست خورده بود. فکر نمی‌کنی این اتفاق دوباره تکرار شود؟
- آن بازی واقعاً شرایطی خاصی داشت و مطمئن باشید که دیگر چنین نتیجه ای تکرار نخواهد شد. هدفمان جبران آن نتیجه است و با این ذهنیت، وارد میدان خواهیم شد.


* برای بازی برابر تیم سابقت انگیزه خاصی داری؟
- چند سال در پرسپولیس حضور داشتم و روزهای تلخ و شیرین زیادی را گذرانده بودم. این از اتفاقات فوتبال است که باید برابر تیم سابقت قرار بگیری و این وضعیت هم برای من ایجاد شده است. با این حال، اگر در ترکیب قرار گرفتم تلاش می‌کنم تا بازیکن موثری برای ملوان باشم.


* در این میان، هواداران پرسپولیس با مازیار زارع رابطه خوبی ندارند و احتمالاً در دیدار فردا هم برای این بازیکن مشکلاتی ایجاد خواهد شد. در این مورد چه صحبتی داری؟
- مازیار هم برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده بود و از طرفداران پرسپولیس می‌خواهم کاری به کار زارع نداشته باشند و بگذارند بازی‍اش را انجام بدهد.


* فکر نمی‌کنی صحبت‌های تند زارع درباره هواداران و باشگاه پرسپولیس باعث به وجود آمدن این مسائل شده است؟
- مازیار باید خودش پاسخگوی صحبت‌هایش باشد، اما از پرسپولیسی‌ها می‌خواهم کاری به او نداشته باشند.


* ولی چنین اتفاقاتی برای تو، پژمان نوری و مهرداد اولادی رخ نمی‌دهد.
- طرفداران به من لطف دارند و اگر هم اسمی از من برده می‌شود، به دلیل لطف و محبت‌های آن‌ها بوده است.


* مشکلات مالی ملوان هم که کماکان پابرحاست.
- متأسفانه همین‌گونه است و نمی‌دانم چرا کسی به وضعیت بازیکنان رسیدگی نمی‌کند. حسین هدایتی مالک باشگاه است و در نیم‌فصل دوم هم یک بار سر تمرین نیامده تا صحبتی با بازیکنان داشته باشد و مشکلات را از بازیکنان جویا شود. نمی‌دانم هدایتی چه کاری انجام می‌دهد و آرزو می‌کنم تا به مشکلات بازیکنان رسیدگی شود.


* خودت چقدر طلب داری؟
- نزدیک 65 درصد از مطالبات خود را نگرفته‌ام و نمی‌دانم که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.


* با این وضعیت، فصل بعد در ملوان نمی‌مانی؟
- فعلاً به دو بازی باقی‌مانده در لیگ فکر می‌کنم، اما ابتدا باید این مسائل برطرف شود و سپس تصمیم‌گیری خواهم کرد. یکی از دلایل اصلی که باعث شد در نیم فصل‌دوم افت کنیم، مشکلات مالی بازیکنان بوده است.


* پرسپولیس هفته آینده در فینال جام‌حذفی به مصاف سپاهان می‌رود. دوست داری پرسپولیس به قهرمانی برسد؟
- قطعاً همین‌گونه خواهد بود و دوست دارم پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود و دل هوادارانش را شاد کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها