کد خبر: ۱۲۸۸۶۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۸     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
دستيار پرويز مظلومي در آلومينيوم گفت: «گروه استقلال گروه مرگ نبود. چرا كه تنها حريف استقلال الهلال بود كه آن هم متزلزل بود.»

جام ورزشي؛ آتيلا حجازي در مصاحبه اي در بارة مسائل مختلفي صحبت مي‌كند. نكاتي مثل اميد به بقا در ليگ برتر و البته استقلال كه او به دلايل مختلف در آنجا حق آب و گل و صحبت دارد. مصاحبه آتيلا را بخوانيد. مصاحبه‌اي كه در آن رگه‌هايي از مسائل سابق با امير قلعه نويي وجود دارد.


* شرايط آلومینیوم چطور است؟
- خوب است . ما دو تا برد خيلي خوب آورديم و يك اردوي يك هفته‌اي هم داشتيم و در حال آماده شدن براي بازي تراكتور هستيم. ما در شرايط خطر هستيم و بايد سخت تلاش كنيم كه از اين منطقه دور شويم.


* بازي با تراكتور چه نتیجه ای خواهد داشت؟
- به هر حال اگر بچه‌هاي ما مثل دو بازي آخر با انگيزه باشند مي‌توانند تراكتور را هم شكست دهند. تراكتور يكي از تيم‌هاي خيلي  خوب امسال است اما بچه‌ها اميدوار هستند كه اين بازي را ببرند. ما خيلي به اين بازي اميدوار هستيم و اگر زودتر به اين تيم ملحق مي‌شديم 100% الان مشكلي از بابت سقوط نداشتيم. اين بازي خيلي براي ما سرنوشت ساز است. اگر چه ذوب آهن كار راحت تري دارد .اما سرنوشت دست خودمان است. و اگر در اين بازي 3 امتياز را بگيريم در اين هفته 80 درصد راه معلوم مي‌شود.


* درآلومینیوم مي‌مانيد؟
- قرارداد ما تا پايان فصل است. همه چيز بستگي دارد به اين بازي‌ها كه بايد تمام بشود. فعلاً فكرمان مشغول بازي تراكتور است كه بايد حتماً ببريم.


* ديدگاه تان نسبت به تيم‌هاي ايراني در آسيا ؟
- سپاهان مي‌توانست راخت جاي الغرافه قرار بگيرد با سابقه طولاني‌اي كه در آسيا بازيكنانشان داشتند مي‌توانستند از اين گروه صعود كنند . تراكتور هم تجربه‌ي كمي داشت اما در مجموع خوب كار كردند اگر چه مي‌توانستند بهتر هم كار كنند. اما در مورد استقلال بايد بگويم گروه آنها به عقيده من گروه مرگ نبود. چرا كه العين يكي از تيم‌هاي ضعيف اين گروه و اين بازي‌ها بود و تنها حريف استقلال الهلال بود كه آن هم متزلزل بود كه اين گروه كاملاً قابل پيش‌بيني بود كه استقلال صعود مي‌كند به دليل بازيكنان ملي پوش زيادي كه دارد و تجربه بالاي بازيكنانش امري دور از ذهن نبود.


* بهترين تيم تاريخ استقلال ؟
- به نظر من آن تيم استقلال در سال 1990 كه در باشگاه‌هاي آسيا بود بهترين تيم تاريخ استقلال است. در آن زمان پدر مرحومم سرمربي تيم محمدان بنگلادش بود .


* حرف خاصي نداريد؟
- به عنوان يك استقلالي اميدوارم استقلال در جام باشگاه‌هاي آسيا قهرمان بشود تا دل مردم و هواداران استقلال شاد شود. استقلال اين پتانسيل را دارد كه به اين مهم دست پيدا كند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها