کد خبر: ۱۲۸۶۳۶
زمان انتشار: ۱۸:۳۳     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
پس از تحقیق و تفحص در خصوص دلایل ساز خداحافظی قلعه نویی از استقلال به این نتیجه رسیدیم که خاویر کلمنته دلیل دعوای قلعه نویی و آقایان است!

جام ورزشی؛ کم نیستند کسانی که از خود می پرسند: منظور قلعه نویی از آقایانی که نمی خواهند او با استقلال نتیجه بگیرند و به دنبال آوردن مربی خارجی هستند، چه کسانی است؟


در راستای اینکه اخیرا امیر قلعه نویی، سرمربی موفق استقلال ساز جدایی کوک کرده و در مطبوعات، رسانه ها و افکار عمومی اشخاصی را عامل این مساله دانسته و با عنایت به اینکه یکی از وظایف ما خبرنگاران تحقیق و تفحص (لطفا با فضولی اشتباه نشود!) بوده و این مساله از نان شب هم واجب تر است، پس از بررسی های به عمل آمده به گزینه هایی رسیدیم که ذکر آنها خالی از لطف نیست.


1- ظاهرا اولین گزینه فرهاد مجیدی به ذهن می آید که مدت هاست با قلعه نویی مشکل دارد، اما این گزینه فعلا منتفی است، زیرا بازی با الریان ثابت کرد حداقل به خاطر موفقیت در آسیا هم که شده این دو مشکلات را کنار گذاشته و... البته عرض کردیم فعلا!


2- دومین گزینه علی فتح الله زاده است. اما نه! او نمی تواند در مقطع فعلی با گذاشتن امیر قلعه نویی، خود و موقعیتش را به خطر بیندازد. هر چه نباشد او باید باشد و این بودن هم با ژنرال راحت تر است. به نظر شما این طور نیست؟!


3- سومین گزینه اهالی کوفه، نه ببخشید طرفداران استقلال هستند که در هر بازی در استادیوم فرهاد مجیدی را بیشتر از مربیان و سایر استقلالی ها فریاد می کشند و... اما خب، سکوها را می توان با نتیجه، برد، قهرمانی یا ترفندهای دیگر ساکت کرد!


4- می خواستیم از پرویز مظلومی به عنوان چهارمین گزینه اسم ببریم، ولی این طفلکی بدجوری درگیر آلومینیوم است و تازه قدرتی هم برای این قبیل کارها ندارد.


5- و اما پنجمین و به احتمال فراوان محتمل ترین گزینه یکی از اعضای هیات مدیره استقلال است. او کسی است که اول فصل به دنبال آوردن خاویر کلمنته به ایران بود، ولی درنهایت زورش به بعضی ها نچربید و... باقی اش را هم خودتان می دانید. اگر درباره این عضو بانفوذ هیات مدیره بیشتر می خواهید بدانید باید بگوییم که پیش از این مدیرعامل و همه کاره یک تیم متمول لیگ برتری بود که شایعاتی درباره دخالت او در کار مربیان به گوش می رسید و... لطفا بیش از این از ما کد نخواهید که اجازه نداریم!


***
نتیجه گیری ژنرالی: حالا که کبک استقلال خروس می خواند و قهرمانی لیگ برتر نزدیک تر از همیشه شده و آبی ها تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می روند، وقت انتقام از عضو هیات مدیره ای است که چشمش به دنبال چشم آبی ها بوده و هست!


نتیجه گیری مطبوعاتی: با توجه به صعود استقلال به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، بعید می دانیم امیر قلعه نویی از این موقعیت که سال ها دنبالش بوده چشم بپوشد، مگر آنکه...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها