کد خبر: ۱۲۸۱۹۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
شورای بیمه تگزاس، میزان خسارات ناشی از انفجارهای هفته گذشته در کارخانه کود شیمیایی «تگزاس» که به کشته شدن ۱۴ نفر و زخمی شدن ۲۰۰ نفر دیگر منتهی شد را بیش از یکصد میلیون دلار تخمین زد.

به گزارش 598، فارس به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، شورای بیمه تگزاس روز چهارشنبه به وقت محلی میزان خسارات واره به خانه‌ها و کار و کسب افرادی که در اطراف کارخانه کود شیمیایی تگزاس بودند را بیش از 100 میلیون دلار تخمین زد.

اواخر روز چهارشنبه هفته گذشته به وقت محلی، انفجار مهیبی در کارخانه کود شیمیایی «تگزاس» به وقوع پیوست که به دنبال آن بخارهای سمی در هوا پراکنده شد.

تخمین‌های اولیه حاکی از کشته شدن 75 نفر بود اما پلیس تگزاس تنها مرگ 14 نفر را در این انفجارها تأیید کرد و بیش از 200 نفر زخمی شدند.

انفجار به اندازه‌ای مهیب بود که به بروز زمین‌لرزه‌ای 2.1 ریشتری منجر شد و خرابی‌های زیادی از جمله به تخریب خانه‌های بسیار زیادی از جمله یک مجتمع آپارتمانی 50 واحدی، تخریب کامل 50 خانه و همچنین یک خانه سالمندان و چندین مدرسه منجر شد، چندین خانه نیز متحمل خسارات جزئی شدند.

شورای بیمه تگزاس روز گذشته بعد از صحبت کردن با چندین موسسه و کارشناسان تخمین خسارت در بیمه، تخمین‌های خود را از خسارات ناشی از این انفجار منتشر کرد.

بازرسان هنوز علت آغاز این انفجار را اعلام نکردند و هنوز اطلاعاتی درباره اینکه این انفجار عمدی یا غیرعمدی بوده نیز منتشر نکردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها