کد خبر: ۱۲۸۱۰۵
زمان انتشار: ۰۷:۳۲     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
معاون اول دولت اصلاحات در اعترافي ديرهنگام گفت: در انتخابات سال 88 تقلب نشده بود.
در حالي كه تكاپوي سياسي براي انتخابات دوره يازدهم رياست جمهوري، شتاب گرفته، همچنان انتخابات پيشين و فتنه پس از آن يكي از موضوعاتي است كه افراد و جريانات مختلف نسبت به آن اظهارنظر مي كنند. فتنه اي كه با ادعاي «تقلب» از سوي مدعيان اصلاحات آغاز شد.
محمدرضا عارف، كانديداي احتمالي انتخابات پيش رو كه در دانشگاه فردوسي مشهد و در جمع دانشجويان سخن مي گفت، در اعترافي ديرهنگام گفت: در انتخابات 88 تقلبي صورت نگرفت بلكه تخلف شد، اما متاسفانه بعضي افراد در آن سال با سوژه قرار دادن انتخابات خواستند طوري تسويه حساب شخصي كنند!
به گزارش مهر، معاون اول دولت اصلاحات افزود: حماسه سياسي در سال 92 با انتخابات خرداد محقق مي شود.
وي با بيان اينكه موضع بنده درخصوص ولايت فقيه قانوني است افزود: ولايت فقيه فصل الخطاب است زيرا بنده پايبند به ولايت فقيه هستم و اين موضوع در راس عملكردهاي من قرار دارد.
كانديداي رياست جمهوري درخصوص معرفي اعضاي كابينه افزود: معرفي اعضاي كابينه در حال حاضر درست نيست زيرا اين موضوع عملي نيست.
همچنين حجت الاسلام ذاكري عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي در گفت وگو با خبرگزاري تسنيم، درباره سخنان اخير محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات مبني بر اينكه در انتخابات سال 88 تقلبي صورت نگرفت، گفت: بله، همين طور است. در آن انتخابات تقلب ثابت نشد، وقتي انتخابات درست است چرا بايد ادعاي تقلب كرد؟ يك عده ادعا كردند كه در آن دوره در انتخابات تقلب صورت گرفت، اما هيچ جا ثابت نشد.
وي افزود: هيچ كس نمي تواند مدعي تقلب در انتخابات سال 88 شود، چون تقلبي ثابت نشد.
عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي تاكيد كرد: دليلي ندارد وقتي موضوعي همچون تقلب به اثبات نرسيده، مدام از تقلب صحبت كنيم.
ذاكري در ادامه به سلامت انتخابات اشاره كرد و گفت: ما انتخابات يازدهم رياست جمهوري را پيش رو داريم و مي توان به صراحت گفت كه اين انتخابات از سالم ترين انتخابات خواهد بود.
وي با بيان اينكه شوراي نگهبان بر انتخابات رياست جمهوري نظارت دارد، تصريح كرد: در انتخابات هم مجري و هم ناظر فعاليت مي كنند و نبايد اين دو را جدا از هم دانست. معتقدم در اين دوره از انتخابات مجري و ناظر يكي و در برابر هم هستند و به همين دليل در سلامت انتخابات پيش رو نبايد شك كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها