کد خبر: ۱۲۷۹۶۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
مسئول امور بين‌الملل فدراسيون فوتبال گفت: مجيدي به عنوان بهترين بازيکن ديدار استقلال و الريان انتخاب شد.
محمدرضا کسرايي در مورد اينکه چه بازيکني روز گذشته به عنوان برترين بازيکن زمين انتخاب شد، گفت: فرهاد مجيدي از سوي مسئولان مسابقه به عنوان برترين بازيکن زمين انتخاب شد.

به گزارش فارس ، وي با اشاره به اينکه برخي رسانه‌ها بازيکن قطري را به عنوان برترين بازيکن ميدان اعلام کرده بودند، عنوان کرد: اشتباهي است که معمولاً رسانه‌هاي ما انجام مي‌دهند. در پايان هر بازي شبکه‌هايي که حق پخش مسابقه را در اختيار گرفته‌اند مي‌توانند مصاحبه‌اي را بلافاصله در پايان بازي با کادر فني و بازيکناني که از قبل انتخاب کرده‌اند انجام دهند. همين مسئله باعث ايجاد سوتفاهم رسانه ها مي شود.

رئيس امور بين‌الملل فدراسيون فوتبال خاطرنشان کرد: اين شرکت‌ها با توجه به اينکه اکثراً عرب‌زبانند و گزارشگرانشان مسلط به زبان عربي هستند نفراتي را انتخاب مي‌کنند که زبان عربي بلد هستند به همين خاطر وقتي تابلوهاي تبليغاتي را براي مصاحبه پشت بازيکنان قرار مي‌دهند اين اشتباه براي خبرنگاران به وجود مي‌آيد که اين نفرات به عنوان بهترين بازيکن زمين انتخاب شده‌اند. بازيکناني که از سوي اين شبکه‌ها براي انجام مصاحبه انتخاب مي‌شوند ملزم به حضور در اين گفت‌وگوها هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها