کد خبر: ۱۲۷۸۵۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
استقلال با گلزنی دو بازیکن ویژه خود موفق شد تا الریان را در تهران شکست دهد.
به گزارش 598 به نقل از سایت گل - استقلال در شبی که به برد نیاز داشت تا با خیال آسوده تر و بدون استرس سراغ هقته پایانی مرحله گروهی می رفت ، موفق شد با یک بازی برتر سناریوی شکست دادن الریان در تهران را همانند فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا تکرار کند ولی آنچه این برد را برای استقلال به شکلی خاص درآورد گل زنی دو بازیکن ویژه بود.
گل اول استقلال را در این بازی فرهاد مجیدی زد؛ بازیکنی که دو هفته قبل عدم حضور نامش در فهرست 18 نفره استقلال از سوی کادرفنی این تیم عدم آمادگی بدنی اعلام شد و تماشاگران استقلال هم در دقایق پایانی بازی با الهلال ناراحتی خود از شکست خانگی برابر این تیم عربستانی را با تشویق مجیدی برسر تیم و قلعه نویی خالی کردمد و حاشیه هایی در پایان بازی به وجود آمد. البته استقلال امشب سومین بازی خود را بعد از بازی با الهلال برگزار کرده و همین مجیدی ناآماده در هر 3 بازی در ترکیب اصلی به میدان رفت و امشب هم موفق شد گل اول تیمش را درون دروازه الریان جای دهد.
گل دوم را هم یک بازیکن ویژه دیگر به ثمر رساند. هاشم بیک زاده در هفته های اخیر چندبار مورد انتقاد طرفداران استقلال قرار گرفته بود و به حدی از حرکات آنها ناراحت شده بود که حتی گفته بود در پایان فصل استقلال را ترک می کند تا خیال هواداران آسوده شود ولی هاشم امشب موفق شد در اواسط میمه دوم و روی ریباند یک ضربه ایستگاهی با استفاده از اشتباه مدافعان الریان ، گل دوم و اطمینان بخش تیمش را به ثمر برساند.
اما زننده گل سوم اصلا بازیکن ویژه ای نبود. آرش برهانی به تیم های قطری راحت از تیم های دسته اول و دومی خودمان گل می زند و در همان 15 دقیقه  ای که به جای مجیدی وارد میدان شد به وظیفه سازمانی خود عمل کرد و با پاس جباری مثل بازی رفت دروازه الریان را بازکرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها