کد خبر: ۱۲۷۸۵۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
اصغرحاجیلو مدیرآکادمی استقلال ، یکی از پیشکسوتهای خوشنام این باشگاه است که قصد دارد همکاری خود را با آکادمی استقلال تمام کند. با او درباره شرایط امروز آبی ها حرف زدیم:

به گزارش 598 به نقل از سایت گل -شرايط استقلال را براي قهرماني در ليگ و آسيا چطور مي‌دانيد؟

خدا را شكر تا الان نشان داده كه برنامه‌ريزي دقيق پشت تيم بوده و اين تيم توانسته در ليگ برتر و باشگاه‌هاي آسيا موفق عمل كند اميدوارم ستاره سوم هم روي سينه استقلال نصب شود و قهرماني در ليگ برتر را هم يك هفته زودتر در اهواز جشن بگيريم .

با بازيكن‌هاي خوب و موفقي كه تيم جذب كرد و چيدمان خوب آنها توانست نتايج خوبي بگيرد و با آمدن جواد نكونام كه نقش خيلي مهمي هم داشت و فرهاد مجيدي كه استقلال را تكميل كرد به عقيده من بازي‌هاي زيباتري از استقلال ديديم و آنها مي‌توانند با اين مجموعه علاوه بر قهرماني در ليگ برتر ، قهرماني در آسيا را هم تجربه كنند و اين اتفاق دور از دسترس نيست. اگر چه استقلال از لحاظ مسائل مادي خيلي مشكل دارد اما اميدوار است اين مسائل حل شود و براي روبه‌رو شدن با چشم بادامي‌ها الريان را ببرند و با ادامه نتايج خوب به مصاف تيم‌هاي بزرگتر بروند.

بهترين استقلال را در كدام دوره دیده اید؟

اگر چه تيم ايده‌آل من تيم سال 62 است. اما به عقيده من كاملترين و بهترين تيم استقلال همين دوره است چرا كه واقعاً از بازيكنان خيلي خوبي بهره مي‌برند و فكر كنم پتانسيل اين را دارند كه به بهترين نتايج دست پيدا كنند.

در بین مربی ها چی؟

بهترين مربي تاريخ استقلال  به عقيده من ناصر حجازي و امير قلعه‌نوعي هستند. چرا كه ناصر خان تيمش يك فوتبال زيبا و تماشاگر پسند را ارائه مي‌داد و تيم امير خان هم انصافاً در نتيجه‌گيري خوب عمل كرده است.

آيا مربي‌گري امير قلعه نوعي در اين زمينه كه بازيكن را اخراج مي‌كند و مي‌بخشد را قبول داريد؟

اين مختص فقط امير نيست. خيلي از مربيان در ايران اين كار را انجام ميدهند حتي در اروپا هم الكس فرگوسن به خاطر يك واكنش بكهام لنگه كفش را به سمت او پرتاب كرد. در همه جا اين تنبيه وجود دارد. اما امير در طرف ديگر قضيه كه ما نمي‌بينيم به اصطلاح فوت كوزه‌گري را بلد است و با بازيكن كاري مي‌كند كه به تيم برگردد و بهتر از قبل هم كار كند و اين هنر اوست كه بازيكن را به موقع تنبيه و تشويق مي‌كند .

زمان شما هم اعتراض به مربي در بين بازيكنان مرسوم بود؟

به اين شدت نبود ولي وجود داشت.... آن زمان هم بازيكن اگر يك سال پول نمي‌گرفت ممكن بود يكي دو روز قهر كند و بوده هم كه بازيكن با مربي بحث كرده و يك هفته سر تمرين نيامده است اما هميشه كساني بوده‌اند كه آنها را آشتي بدهند.

شما با آكادمي استقلال نتايج خيلي خوبي گرفتيد . آيا با آكادمي استقلال ادامه مي‌دهيد؟

راستش چه بگويم. آقاي فتح‌اله زاده به نوعي مرا تبعيد كرد به آكادمي فوتبال استقلال ولي من افتخار مي‌كنم كه توانسته ام 9 تا ملي پوش از همين تيم‌هاي پايه استقلال در رده‌هاي مختلف سني به تيم ملي كشورم بدهم و اين افتخار را هديه مي‌كنم به آقاي فتح‌اله زاده و اميدوارم اجازه و رخصت بدهد كه من از اين مجموعه خارج شوم چون واقعاً كار كردن در اين شرايط كه پول فقط براي بزرگتر هاست خيلي سخت است و ادامه دادن ناممكن. به هر حال من كارهايي را كه در اين آكادمي كردم تقديم به فتح‌اله زاده مي‌كنم و مي‌گويم كه اين هنر من بود و من بغير از اين هنري ندارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها