کد خبر: ۱۲۷۷۳۷
زمان انتشار: ۲۰:۲۰     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
کمک های دیپلماتیک و نظامی آمریکا به اسرائیل رفته رفته در حال افزایش است و این امر اسرائیل را ملزم می کند تا به طور کامل با آمریکا در مورد ایران هماهنگ عمل کند.

598 به نقل از جام: روزنامه صهیونیستی هاآرتص در تیتر یک خود نوشت: «کمک های آمریکا به تل آویو، اسرائیل را ملزم می کند تا در مورد کشور ایران با آمریکا هماهنگ عمل کند. سومین دوره نخست وزیری، نتانیاهو در حالی آغاز شده است که او با محدودیت قدرت مواجه شده است.»

 

این روزنامه صهیونیستی افزود: «وزیر دفاع آمریکا و اسرائیل هردو بر این باورند که آمریکا و اسرائیل باید از نظر استراتژیکی با هم هماهنگ عمل کنند و این اسرائیل است که نیازمند این هماهنگی می باشد. موشه یعلون در مصاحبه مطبوعاتی خود با وزیر دفاع آمریکا، چاک  هیگل گفت: "اسرائیل نیازمند همکاری های استراتژیکی با آمریکاست."»

 

هاآرتص در پایان نوشت: «کمک های دیپلماتیک و نظامی آمریکا به اسرائیل رفته رفته در حال افزایش است و این امر اسرائیل را ملزم می کند تا به طور کامل با آمریکا در مورد ایران هماهنگ عمل کند، مخصوصا در زمینه برنامه هسته ای ایران دیگر اسرائیل نمی تواند به تنهایی در این زمینه تصمیمی بگیرد و یا بخواهد به ایران حمله کند. پیش از این نیز اوباما با نتانیاهو در جلسه محرمانه در مورد هماهنگ شدن اسرائیل با آمریکا در مورد ایران حرف هایی را زد و شانس تصمیمات یکجانبه اسرائیل در مورد ایران را به شدت کاهش داد.»501

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها