کد خبر: ۱۲۷۶۳۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
فرزند آیت‌الله طاهری خرم آبادی از رو به بهبود بودن حال عمومی آیت‌الله سیدحسن طاهری خرم آبادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حسین طاهری خرم‌آبادی فرزند آیت‌الله طاهری خرم آبادی در جریان عیادت والی‌زاده مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، و جمعی از مدیران این خبرگزاری با آیت‌الله طاهری خرم آبادی در بیمارستان خاتم الانبیا گفت: پزشکان معالج حال ایشان را نسبت به وضعیت قبل رو به بهبودی توصیف می‌کنند.

وی ادامه داد: آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی به علت عفونت ریه از روز 28 فروردین گذشته در بیمارستان خاتم الانبیا بستری شده است. دو روز هم در قم بستری بود و برای کسب بهبودی سریع به تهران منتقل شد. البته پزشکان قم نهایت تلاش خود را به کار بردند.

وی با اشاره به تالیفات آیت الله طاهری خرم‌آبادی اظهارکرد:تدوین کتاب «تفسیر سوره یوسف» هم از "آثار در دست تالیف آیت‌الله طاهری خرم آبادی است که تدوین آن به دلیل کسالت پیش آمده قدری کند شده است.

عضویت در مجلس خبرگان قانون اساسی به نمایندگی از مردم لرستان‌، عضویت در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نمایندگی حضرت امام خمینی (ره) در امور حج و زائران بیت‌الله الحرام‌، نمایندگی حضرت امام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۶۰، نمایندگی حضرت امام در پاکستان، عضویت در مجلس خبرگان رهبری و عضویت در هیأت رئیسة آن‌، امامت جمعه موقت تهران و عضویت در فقهای شورای نگهبان از جمله مسئولیت‌های گذشته آیت‌الله سیدحسن طاهری خرم‌آبادی محسوب می‌شود.

تالیف رسالة فی صله الرحم و قطعیتها، رسالة فی مقدار المهر، مسألة ولایة الفقیه فی کلام الشیخ الانصاری‌، اسلام و مسائل اجتماعی، ولایت فقیه و حاکمیت ملت‌، جهاد در قرآن‌ و رساله‌ای در عموم حجیت بینه‌ نیز از جمله آثار تالیفی ایشان محسوب می‌شود.

رهبر انقلاب اسلامی عصر روز پنجشنبه گذشته با حضور در بیمارستان خاتم‌الانبیا از آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی و جمعی از والدین شهدا که در بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان بستری هستند، عیادت و برای سلامتی آنان دعا کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها