کد خبر: ۱۲۷۵۷۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
نماینده مردم تهران ضمن تایید دیدار انتخاباتی‌اش با لنکرانی گفت: با آقای لنکرانی دوست صمیمی هستیم و به ایشان که فردی ولایتمدار، باهوش و با انگیزه است گفتم که تکلیفی برای کاندیداتوری ندارم.
به گزارش 598، مسعود میرکاظمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس، دیدار انتخاباتی اش با کامران باقری لنکرانی را تایید کرد.
 
وی با بیان اینکه لنکرانی پیش از اینکه رسما نامزد جبهه پایداری شود، از من برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرده بود افزود: آقای لنکرانی از دوستان صمیمی بنده است و حتی بنده و ایشان در دولت نهم همواره درکنار یکدیگر می‌نشستیم چرا که از لحاظ فکری و اعتقادی به یک دیگر خیلی نزدیک هستیم.
 
میرکاظمی با بیان اینکه لنکرانی دوست صمیمی او است افزود: آقای لنکرانی علاوه بر دوستی صمیمانه، پزشک بنده نیز است؛ هر وقت مشکلی برایم پیش بیاید با ایشان مشورت می‌کنم و از نقطه نظرات و طبق تجویز پزشکی ایشان عمل می‌کنم.
 
نماینده مردم تهران با بیان اینکه چندین جلسه با لنکرانی درباره مسائل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی داشته است، خاطر نشان کرد: ایشان از من خواستم که کاندیدای انتخابات شوم اما ایشان لطف دارند و بنده به آقای لنکرانی گفتم که تکلیفی ندارم.
 
میرکاظمی درادامه با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی لنکرانی گفت: آقای لنکرانی فردی ولایت مدار، باهوش است که در حوزه های سیاسی نیز وارد شده است.
 
وی درباره کاندیداتوری کامران باقری لنکرانی در انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت: آقای لنکرانی جوان و با انگیزه است ایشان مسائل سیاسی را خوب می‌داند و به نظر من در مسائل اقتصادی نیز مطالعه داشته و در وزارت بهداشت نیز کار اجرایی کرده است.
 
نماینده مردم تهران با بیان اینکه لنکرانی مباحث استراتژیک را از گذشته مورد مطالعه قرار داده است تصریح کرد: آقای لنکرانی از جایگاه علمی خوبی برخودار است و بنده به عنوان دوست به ایشان کمک خواهم کرد.البته بنده عضو هیچ گروه و یا جبهه خاصی نیستم.
 
میرکاظمی با بیان اینکه وزرای دولت نهم با همدیگر دوست هستند و بعضا جلساتی صمیمانه ای با یکدیگر می‌گذارند اظهار داشت: ممکن است برخی وزرای دولت نهم و دهم با یکدیگر نقطه نظرات متفاوت سیاسی و اقتصادی داشته باشد اما با هم دیگر رفیق هستند و اگر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها