کد خبر: ۱۲۷۴۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
کافي است دستي بر اخبار پشت پرده پرسپوليس داشته باشيد تا بدانيد يحيي گل‌محمدي در ميان شاگردانش از کمترين جايگاه محبوبيت برخوردار است.

جام ورزشي؛ هادي نوروزي هم به صف معترضان پيوست. مهاجم کم حاشيه‌اي که طي چند فصل حضور در پرسپوليس به واسطه خصوصيات خاص اخلاقي‌اش با هيچ کدام از مربيان پرسپوليس مشکلي پيدا نکرده بود اما در همين 6-5 ماهي که از حضور گل‌محمدي مي‌گذرد در 2 مقطع با او دچار چالش شده است. يک بار هنگامي که ساک خود را جمع کرد و شب قبل از مسابقه با مس کرمان اردوي تيم را ترک کرد و يک بار هم اين روزها که به شدت از عدم حضورش در ترکيب ثابت پرسپوليس ناراضي است و در مصاحبه‌هايي که با برخي از رسانه‌ها داشته، عملا تصميمات سرمربي‌اش را به نقد مي‌کشد.


***


کافي است دستي بر اخبار پشت پرده پرسپوليس داشته باشيد تا بدانيد يحيي گل‌محمدي در ميان شاگردانش از کمترين جايگاه محبوبيت برخوردار است. او چهره کاريزماتيکي در بين سرخپوشان نيست و هر روز نيز صف مخالفانش طولاني‌تر مي‌شود. او که همواره در نزد رويانيان و حتي در مصاحبه‌هايش مانوئل ژوزه را به عدم برقراري ارتباط دوستانه و مناسب با بازيکنان محکوم مي‌کرد و مدعي بود اتحاد و يکدلي در مجموعه تيم تحت هدايت پيرمرد پرتغالي کم بود، حالا نمي‌بيند که شاگردانش چطور و چگونه عليه او يک به يک صف‌بندي مي‌کنند و ...!


اگر در زمان ژوزه علي کريمي هميشه معترض و عاصي را کنار بگذاريم، که گاهي شاهد اعتراض‌هاي جسته و گريخته چند بازيکن بوديم. کريم انصاري‌فرد که معترض بود چرا در ترکيب قرار نمي‌گيرد (که امروز و با حضور ثابتش در ترکيب متوجه مي‌شويم که حق با ژوزه بوده) و سيد جلال و بنگر که مشکلات آنها نيز بيشتر مالي بود تا مسائل ديگر.


اما امروز چطور؟ امروزه مي‌توان به جرات مدعي شد که به جز چند بازيکن که تعدادشان از انگشتان يک دست هم بيشتر نمي‌شود در تقابل با گل محمدي قرار گرفته‌اند. حتي نفراتي که حضوري ثابت در ترکيب دارند. نفراتي چون سيدجلال حسيني، بنگر، پولادي، نوري و چند بازيکن ديگر که شدت نارضايتي‌شان به حدي است که حتي از چندي پيش براي خلاصي از اين وضعيت به فکر تعويض رنگ پيراهن خود و مذاکره با باشگاه‌هاي ديگر افتاده‌اند.


به جرات مي‌توان مدعي شد به جز غلامرضا رضايي که ديگر همگان به ارتباط دوستانه او گل‌محمدي در خارج از مستطيل سبز اذعان دارند، کريم انصاري‌فرد به واسطه حضور هميشگي‌اش در ترکيب به رغم بازي‌هاي ناموفقي که ارائه مي‌دهد، ميثم نقي‌زاده، خانزاده و چند جوان ديگر، تمامي بازيکنان پرسپوليس از سياست‌هاي سرمربي جوان خود دل‌خوشي ندارند. اتفاقي که در آستانه حضور پرسپوليس در ديدار فينال جام‌حذفي تا حدي نگران‌کننده به نظر مي‌رسد.


در اين ميان نکته جالب اين جاست که گل‌محمدي هيچ تغييري نيز در روال برخوردها و سياست‌هايش با بازيکنان نداشته است. چرا که اگر جز اين بود در اين مدت مي‌شد از مصاحبه‌ها و اخباري که از درون تيم به بيرون درز مي‌کرد تا حدي متوجه اين قضيه شد اما همچنان مصاحبه‌ها و اظهارنظرهاي بازيکنان پرسپوليس بوي ناراحتي و دلخوري دارد. آن هم در شرايطي که سرخپوشان ترجيح مي‌دهند در اين مقطع کمتر مخالفت‌هاي خود را رسانه‌اي کنند. چرا که در صورت هرگونه اظهارنظري، ابتدا به ايجاد حاشيه و جنجال براي پرسپوليس در آستانه فينال جام‌حذفي و رسيدن اين تيم به عنوان قهرماني جام‌حذفي شده و از سوي ديگر براي دريافت 30 درصد از باقيمانده مطالباتشان با اما و اگر مواجه خواهند شد. به همين دليل است که اين روزها کمتر شاهد علني شدن اعتراض بازيکناني هستيم که براي پايان مسابقات و مشخص شدن تکليف سرمربيگري پرسپوليس لحظه‌شماري مي‌کنند. بازيکناني که تعدادشان کم هم نيست از رضا نورمحمدي و مهرداد پولادي، سيدجلال و بنگر گرفته تا فشنگچي، نوري، نوروزي، قاضي، معدنچي و علي کريمي که همين چند روز قبل پس از درگيري لفظي با مجتبي حسيني، يحيي و کل کادرفني را در گفت‌وگو با تعدادي از بازيکنان پرسپوليس به توپ بست!


به تمام اين‌ها مهدي مهدوي‌کيا را هم اضافه کنيد که با تدابير هوشمندانه يحيي گل‌محمدي مجبور شد در اوج آمادگي و زودتر از زمان مشخص در نوروز از فوتبال خداحافظي کند. موضوعي که کاملا هويدا مي‌کند در اين تيم، در پرسپوليس روز به روز از شمار دوستان يحيي کاسته مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها