کد خبر: ۱۲۷۱۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
رئیس هیئت هماهنگی ملی معارضان سوری تأکید کرد نشست دوستان سوریه دستاورد جدیدی برای بحران سوریه نداشته و مانند نشست‌های قدیمی بود.

به گزارش 598، خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری «روسیا الیوم»، «حسن عبدالعظیم» رئیس هیئت هماهنگی ملی معارضان سوری گفت: نشست دوستان سوریه در استانبول دستاورد تازه‌ای برای بحران سوریه نداشته و مانند دیگر نشست‌هایی است که در کشورهای عربی و اروپایی برگزار شده است.

عبدالعظیم افزود: مجموعه دوستان سوریه می‌خواهد معارضان خارجی به نمایندگی ائتلاف احساس کنند که آنها دوستانشان هستند و آنچه در سوریه اتفاق می‌افتد برایشان اهمیت دارد.

وی تأکید کرد که به نظر نمی‌آید اتحادیه اروپا به توافقی در مورد تسلیح معارضان برسد زیرا در اتحادیه اروپا تا اجماعی بر مسأله‌ای وجود نداشته باشد، تصویب نخواهد شد.

این معارض سوری از کشورهای همپیمان حکومت سوریه در منطقه خواست موضع خود را تغییر دهند و از همپیمانان معارضان خارجی خواست که برای معارضان سلاح ارسال کنند.

نشست دوستان سوریه شنبه در ترکیه با حضور یازده کشور غربی و عربی برگزار شد و تنها خروجی این نشست ادامه حمایت تسلیحاتی از مخالفان نظام سوریه بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها