کد خبر: ۱۲۶۹۴۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
به گزارش 598 به نقل از سایت گل – محرم نویدکیا هم که باشی در معرض شکست و باختی . مثل آنچه که دیروز در رشت رخ داد. شهری که رویای قهرمانی اصفهان را مثل  یک خورام خوشمزه بلعید....

محرم که کم حرف می زند درباره یاخت می گوبد: متاسفانه شکست بدی در رشت تحمل کردیم . آن هم در بازی ای که حدقل سهم ما مساوی بود. به نظر من با احترام به داماش ما می توانستیم برنده این بازی باشیم.

وقتی از اشتباه حاج صفی سئوال می کنیم ، می گوید: بعد از پایان بازی حاج صفی اصلا حال خوبی نداشت .او خودش را مقصر باخت  می دانست. ما هم سعی کردیم تا او را ریکاوری کنیم ولی تا ساعت ها ناراحت بود.اما اشتباه جزئی از فوتبال است و این اشتباه را هر کس دیگری غیر از حاج صفی هم می توانست انجام دهد.

او با رد شایعات پس از مسابقه به سوابق هم تیمی اش اشاره می کند و می گوید: احسان در طول فصل برای تیم سپاهان عالی کارکرده و زحمات او هرگز از یاد هواداران سپاهان نخواهد رفت.

کاپیتان تیم سپاهان در خصوص شانس این تیم برای قهرمانی هم به سایت اسپرت  گفت: واقعیت این است که فعلا استقلال شانس بیشتری نسبت به ما دارد. اما این دلیل نمی شود که ما نا امید شده و دست از تلاش بکشیم. ما هنوز هم برای قهرمانی شانس داریم و تا زمانی که شانس داشته باشیم برای رسیدن به قهرمانی تلاش می کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها