کد خبر: ۱۲۶۹۲۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
گل محمدی گفت: «اصلا نگران برکناری نیستم چرا که پیشنهاداتی از تیم های لیگ برتری دارم.»

جام ورزشی؛ يحيي گل‌محمدي با پرسپوليس نتايج خوبي گرفته اما خودش هم مي‌داند که فينال جام حذفي مقابل سپاهان حتي از داربي هم مهم‌تر است. پرسپوليسي‌ها بعد از ناکامي در ليگ تشنه موفقيت در جام‌حذفي هستند و دوست دارند جلوي چشم تماشاگرانشان اين جام را فتح مي‌کنند. صحبت‌هاي يحيي را در مورد اين بازي و ساير مسائل پرسپوليس مي‌خوانيد.


* بازي با سپاهان را بازي مرگ و زندگي مي‌دانند نظر شما چيست؟
- من اصلا اين‌گونه فکر نمي‌کنم. تمام ذهنم متمرکز به بازي با ملوان (در ليگ) و سپاهان است اما اصلا عقيده ندارم اين بازي، بازي مرگ و زندگي است.


* يعني امکانش هست پرسپوليس فينال را ببازد و شما ماندگار شويد؟
- بله، فکر مي‌کنم فينال را ببازيم هم اتفاق خاصي رخ نمي‌دهد هر چند ما براي پيروزي بازي مي‌کنيم و ان‌شاءا... با حمايت هوادارانمان يک جام ارزشمند را به کلکسيون افتخارات پرسپوليس اضافه خواهيم کرد.


* سپاهان 2 بار در آزادي به استقلال نباخت.
- بله، آن‌ها تيم خوب و پرقدرتي هستند که يک مربي خوب دارند و البته ستاره‌هايي که مي‌توانند تاثيرگذار باشند به همين دليل ما بازي سنگيني در پيش داريم اما اصلا نمي‌ترسيم چون پرسپوليس هم مهره‌هاي خوبي دارد.


* شما پرمهره‌تريد يا سپاهان؟
- فکر مي‌کنم در يک حد باشيم. اين بازي، بازي استفاده از فرصت‌هاست و شايد تيمي که فرصت‌طلب‌تر باشد برنده شود. ما اگر مي‌‌خواهيم قهرمان شويم بايد تيم بزرگي را شکست دهيم و همين مسئله لذت کسب جام را بيشتر مي‌کند.


* ... و اگر ببازيد؟
- من به باخت فکر نمي‌کنم ولي به هر حال شکست هم جزيي از فوتبال است. مهم اين است که بتوانيم روي کارمان تمرکز کنيم و بازي خوبي ارائه بدهيم.


* هواداران هم از شما انتظار دارند.
- خب بله، اين انتظارات هميشه هست. ما در نيم‌فصل اول ليگ امتيازات زيادي از دست داديم و حالا همه انتظار دارند جام حذفي را بگيريم.


* پس شما نگران برکناري هستيد؟
- نه، اصلا. من 3، 4 پيشنهاد ليگ برتري دارم ولي نگران برکناري نيستم و در پرسپوليس مي‌مانم.


* اين‌روزها بحث خداحافظي علي کريمي هم نقل محافل است.
- تا جايي که من مي‌دانم مهدوي‌کيا قصد خداحافظي دارد نه علي کريمي. علي بازيکن تيم ملي است و اين تيم هم در خرداد ماه 3 بازي حساس دارد. خيلي بعيد است کريمي قبل از تيم ملي از پرسپوليس خداحافظي کند. با من هم هيچ صحبتي در اين رابطه انجام نشده. ما اميدواريم او همچنان در کنارمان باشد و البته دوست دارم خداحافظي مهدوي‌کيا هم خيلي باشکوه برگزار شود.


* تيم فصل بعد را بسته‌ايد؟
- نه، همان‌طور که گفتم من فقط به 3 بازي باقي‌مانده در ليگ و جام حذفي فکر مي‌کنم نه بازي‌هاي فصل بعد. بعد از اين سه بازي فرصت داريم تا ليست سال آينده را ببنديم اما باور کنيد الان نه ليست خريد داريم و نه ليست فروش.
خراسان ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها