کد خبر: ۱۲۶۸۱۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال فولاد گفت: اميدوارم پيش از بازي با استقلال هيچ تيمي با بازيکنانم ارتباط برقرار نکند؛ هر چند اگر اين کار هم صورت بگيرد، بازيکنانم با همه وجودشان براي فولاد بازي مي‌کنند.
حسين فرکي درباره شايعه تماس با بازيکنان تيمش پيش از بازي با استقلال گفت: اميدوارم چنين ارتباطي شکل نگيرد، هرچند اگر شکل هم بگيرد بازيکنان با همه وجود براي فولاد بازي مي‌کنند. با اين حال بهتر است با مذاکره کردن ذهنيت اشتباهي را که چند وقت است شکل گرفته، پرورش ندهند.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: بازي ما با استقلال، خواسته يا ناخواسته حساسيت زيادي پيدا کرده است و چاره‌اي نداريم جز اينکه به آن چه فکر مي‌کنيم عمل کنيم. آنچه براي ما بيش از هرچيز اهميت دارد، کار کردن براي خودمان است نه ديگران. هر تلاشي هم که مي‌کنيم براي موفقيت خودمان است.

فرکي در ادامه اظهار کرد: چيزي که اين روزها من را آزار مي‌دهد ذهنيت‌هايي است که درباره اين بازي شکل گرفته است. اين ذهنيت‌ها خلاف آن چيزي است که سال‌ها در ورزش و مجموع فولاد وجود دارد.

وي افزود: همين جا به همه مردم مي‌گويم که سابقه و عملکرد ما نشان مي‌دهد که فقط براي حفظ اعتبار خود بازي مي‌کنيم. ان‌شاءالله استقلال را مي‌بريم چون اين آرزوي ماست. براي پيروزي در اين بازي کاملا آماده هستيم. البته مردم خيلي باهوش و آگاه هستند و شخصيت ما را مي‌شناسند.

فرکي در ادامه بار ديگر مذاکره احتمالي باشگاه‌هاي ديگر با بازيکنانش را تقبيح کرد و به ايسنا گفت: اميدوارم که اين گونه نباشد چون اين حرکت حرفه‌اي نيست. فرقي هم نمي‌کند که مذاکره از سوي چه کسي باشد. اگر چنين مسئله‌اي وجود داشته باشد، روح ورزش به هم مي‌ريزد. ما زماني که به يک مجموعه تعهد داريم به خود اجازه نمي‌دهيم که به جاي ديگر فکر کنيم چه برسد به اين که مذاکره‌اي انجام دهيم.

وي همچنين در واکنش به صحبت‌هاي ابن قاسم مبني بر اين که چند باشگاه با فرکي مذاکره کرده‌اند گفت: هر کس آزاد است که هر کاري بکند اما آن چه مهم است رفتاري است که من انجام مي‌دهم. اگر بگويم تاکنون باشگاهي با من تماس نگرفته و حرفي نزده است دروغ گفته‌ام اما حقيقت ماجرا اين است که من پاسخي به هيچ يک نداده‌ام. من به فولاد متعهد هستم و تنها زماني که قراردادم تمام شود پاسخ درخواست‌هاي ديگران را مي‌دهم.

فرکي در ادامه و در پاسخ به اين سوال که آيا به ادامه کارش در فولاد علاقه‌مند است يا خير، گفت: قراردادم با فولاد پس از پايان فصل تمام مي‌شود ولي هميشه از مسئولان اين باشگاه سپاسگزارم که به من لطف داشته‌اند. فکر مي‌کنم باشگاه هم با ادامه همکاري من موافق است اما براي رعايت مصالح در اين رابطه صحبت نمي‌کنم تا فصل به پايان برسد.

سرمربي بااخلاق فولاد در پايان با بيان اينکه اميدوار است ليگ برتر در "فضايي سالم" به پايان برسد اظهار کرد: دوست دارم ديدار ما با استقلال رقابتي در قالب رفاقت و جوانمردي باشد. نتيجه اين بازي هم مانند تمام دويست و چند بازي ديگر ليگ است و نبايد حرف و حديثي داشته باشد. تيم‌هايي مانند گهر، آلومينيوم، نفت آبادان، ذوب آهن و داماش هم که در خطر سقوط هستند يا سقوط کرده‌اند خيلي با انرژي بازي مي‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها