کد خبر: ۱۲۶۵۰۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: ديدارهاي تدارکاتي به ما کمک خواهد کرد تا از تعطيلات ليگ ضربه نخوريم.
رضا نورمحمدي در گفت و گو با ايرنا، گفت: مصدوميت را پشت سر گذاشته و در حال حاضر شرايط بسيار خوبي براي خدمت به پرسپوليس دارم.

وي در مورد تعطيلات مسابقات پرسپوليس در ليگ برتر، افزود: کادرفني براي اينکه در شرايط مسابقه باقي بمانيم، چند بازي تدارکاتي خوب را در نظر گرفته است و فکر مي کنم با اين کار مشکلي نداشته باشيم.

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس، گفت: شايد اين تعطيلات از يک جهت به سود ما باشد، زيرا به احتمال فراوان اکثر مصدومان ما تا بازي با ملوان و سپاهان خواهند رسيد.

وي در مورد ميزباني پرسپوليس در فينال جام حذفي، تصريح کرد: براي ما فرقي نمي کند در کجا بازي کنيم، زيرا ما فقط به فکر قهرماني در اين مسابقات هستيم.

وي اظهار کرد: شايد سپاهاني ها هم دوست داشتند اين مسابقه در ورزشگاه آزادي تهران باشد زيرا چمن اين ورزشگاه به عملکرد بهتر آنها هم کمک خواهد کرد.

نورمحمدي همچنين با اشاره به خداحافظي مهدي مهدوي کيا در روز فينال جام حذفي، خاطرنشان کرد: او بازيکن بسيار بزرگي است و اميدوارم همه چيز براي خداحافظي مهدوي کيا در شان اين بازيکن باشد.

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص وضعيت خود براي فصل آينده با توجه به اتمام قراردادش، گفت: قرارداد من در پايان اين فصل تمام مي شود و هنوز هيچ صحبتي با مسئولان تيم نداشته ام و تمام مذاکرات به پايان مسابقات موکول شده است.

وي در پاسخ به اين سئوال که آيا علاقه به ماندن در پرسپوليس دارد، اظهار داشت: به طور حتم با توجه به اينکه چند سال است براي اين تيم بازي مي کنم علاقه به حضور در حضور در پرسپوليس دارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها