کد خبر: ۱۲۶۳۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۳۰ فروردين ۱۳۹۲
کامران باقری لنکرانی از خودش، فتاح و جلیلی را به عنوان گزینه‌های جدی جبهه پایداری برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری نام برد.

به گزارش 598 به نقل از فارس، کامران باقری لنکرانی شامگاه پنجشنبه در همایش جبهه پایداری با اعلام اینکه بنده، فتاح و جلیلی گزینه جدی جبهه پایداری برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری هستیم، اظهار داشت: هر سه نفر علاقه شخصی را برای حضور در انتخابات مطرح نکردیم و همه این سه نفر با توجه به سنگین بودن بار مسئولیتی تلاش می‌کنند که این مسئولیت را به دیگری واگذار کنند.

وی ادامه داد: از بین ما سه نفر یک نفر برای انتخابات معرفی می‌شود و بقیه افراد وظیفه پیدا می‌کنند که نسبت به پیشبرد اهداف جبهه فرد معرفی شده را در انتخابات و بعد از آن کمک کند.

سخنگوی جبهه پایداری در ادامه به عدم شفاف بودن برخی مواضع انتخاباتی دیگر داوطلبان ریاست جمهوری در کشور اشاره کرد و گفت: با حضور داوطلبان متعدد در انتخابات مخالف نیستیم ولی با عدم شفاف بودن مواضع افراد مخالف هستیم.

وی تاکید کرد: داوطلبان جبهه پایداری با اعلام مواضع شفاف به دنبال ایجاد حماسه سیاسی است.

لنکرانی در ادامه به برخی اظهارات چند پهلو داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری گفت: در انتخابات گذشته کاندیداهای دولت یک حرف کوچک بر علیه فتنه‌گران به خاطر جذب آرای این گروه مطرح نکردند.

لنکرانی تاکید کرد: با شناختی که از مردم ایران دارم، مردم به افراد دو پهلو و طناز سیاسی که سعی دارند به جمع آوری آرای خاکستری بپردازند روی خوش نشان نمی‌دهند مردم ایران در انتخابات به دنبال صداقت هستند.

وی در پایان تاکید کرد: توصیه‌ام به دیگر داوطلبان انتخابات این است که صداقت و شفافیت را بالا ببرند و با حرفهای دو پهلو فضای انتخابات در کشور غمگین نشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها