کد خبر: ۱۲۶۰۸۸
زمان انتشار: ۲۳:۲۱     ۲۸ فروردين ۱۳۹۲

سایت گل – حسین فرکی سرمربی فولاد در حوالی پایان یک فصل موفقیت آمیز است. فصلی که یک برگ مهمش هنوز ورق نخورده . بازی استقلال !

بازی با تراکتورچطور بود اقای فرکی؟

ما خیلی انگیزه داشتیم که ببریم. بازی در خانه حریف بود و ما کار راحتی نداشتیم اما خب ما برای پیروزی رفته بودیم ودیدید که در تصاحب توپ و مالکیت و گردش آن برتر بودیم اما خب نتیجه مساوی شد و ما هم با توجه به اینکه مهمان بودیم راضی هستیم.

موقعيت‌هاي تك به تك زيادي هم از دست داديد، درست است؟
متاسفانه همينطور بود. بازيكن برزيلي ما موقعيت‌هاي خيلي سخت را به راحتي گل مي‌كند اما موقعيت‌هاي آسان را نتوانست گل كند. پريرا چند موقعيت تك به تك داشت كه هيچكدام را گل نكرد. ايوب كلانتري هم همينطور. ما در شوتزني و مهار حريف واقعا خوب كار كرديم اما در همان يك مورد اشتباه كرديم و برد را به راحتي با تساوي عوض كرديم. 


گلي هم كه خورديد به نظر مي‌رسد روي يك اشتباه كوچك داوري بود.

زماني كه گل خورديم  توپ به كمر بازيكن تراكتورسازي خورد و رفت بيرون اما داور اوت را براي تراكتوري‌ها گرفت و همان توپ در نهايت تبديل به گل شد... من بعد از بازي با آقاي قهرماني هم در اين مورد صحبت كردم. به هر حال داوري خوب بود و زحمت كشيدند اما آن اوت به نفع ما بود. در يك صحنه ابراهيمي روي پورخسرواني خطا كرد كه پورخسرواني بيرون آمد و داور بايد خطا مي‌گرفت اما نه تنها خطا نگرفت بلكه توپي كه به كمر ابراهيمي خورد و رفت بيرون را به سود تراكتورسازي اوت گرفت. من بعد از اين اتفاق به كمك داور گفتم كه توپ به ابراهيمي خورد و اوت مال ماست اما كمك داور گفت قهرماني خودش تشخيص داده. بعد هم كه توپ گل شد به كمك داور گفتم ديدي همان توپ منجر به گل شد! در پايان بازي هم به قهرماني گفتم كه ايشان گفت اگر اشتباه كردم عذرخواهي مي‌كنم.

خیلی ها تیم شما را با کیفیت ترین تیم لیگ می دانند؟آیا همین طور است؟

همه لطف دارند . ما واقعاً تلاش زیادی کرده ایم. بچه ها زحمت کشیده اند و خوشحالیم که افکار عمومی از فولاد رضایت دارند... ما چیزی که در چنته داشتیم در اختیار تیم و بچه ها قرار دادیم، کم یا زیادش را نمی دانم فقط می دانم  با خلوص نیت بود.

شرایط تیم قبل از این دو بازی مهم به خصوص استقلال چطور است؟

بازی با استقلال یک انگیزه بزرگ است. فاکتور مهمی که ما در این بازی داریم بدون شک انگیزه زیاد بچه هاست که شاید نقطه برتری ما به استقلال باشد . بچه ها  فقط می خواهند برنده باشند .با تمرین های مرتبی که خواهیم داشت و  مطمئناً با تلاش زیاد بازیکنان و کادر برای بردن این تیم آماده می شویم.

نتیجه این بازی خیلی مهم است به خصوص برای سپاهان و شاید هم کمی تراکتور؟

ما تیم را هدایت می کنیم که ببرد. اما اینکه بازی ما نتیجه اش به کسی مربوط باشد مهم نیست و بیشتر برای خودمان مهم است... اتفاقاً بازی با نفت که هفته آخر هم هست خیلی مهم است. به هر حال ما در هر دو بازی برد می خواهیم و فقط برای خودمان بازی می کنیم.

الان فكر مي‌كنيد با شرايطي كه داريد مي‌توانيد به كسب سهميه اميدوار باشيد؟ بازي‌هاي تراكتور به نسبت بازي‌هاي فولاد آسان‌تر است و شايد تنها اميدتان جام حذفي باشد.

من فكر نمي‌كنم بازي‌هاي تراكتور آسان‌تر از ما باشد. تراكتور با آلومينيومي بازي دارد كه در حال سقوط است و براي نيفتادن مي‌جنگد. بازي آخر اين تيم هم مقابل پرسپوليسي است كه در هفته پاياني مي‌خواهد از اعتبارش دفاع كند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی م
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۰ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۲
۰
۱
ایشالا فولاد مردانه بازی کند و حق سپاهان رو که با ناداوری و شانس استقلال توام شده بود از خوش شانس ترین تیم ایران (استقلال) بگیره
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها