کد خبر: ۱۲۵۹۹۳
زمان انتشار: ۱۹:۳۱     ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
باشگاه رئال مادريد اولويت بليت‌فروشي خود براي تماشاي ديدار فينال رقابت‌هاي کوپا‌دل‌ري را اعلام کرد.
رئال مادريد براي فروش 22 هزار و 500 بليت فينال کوپادل‌ري که ماه آينده در برنابئو برگزار مي‌شود، قرعه‌کشي خواهد کرد. اين باشگاه تاکنون بيش از 50 هزار درخواست بليت بيش از 30 هزار بليت اختصاص داده شده از سوي فدراسيون فوتبال اسپانيا براي اين بازي دريافت کرده است.

به گزارش فارس، به همين دليل اين باشگاه يک قرعه‌کشي براي دارندگان بليت‌ رقابت‌هاي فصل و اعضاي باشگاه هواداران رئال مادريد برگزار خواهد کرد تا شانس خود را براي دريافت بليت امتحان کنند. اين قرعه‌کشي نيمروز پنج‌شنبه برگزار مي‌شود و حضور براي عموم آزاد خواهد بود.

برنابئو مي‌تواند 77 هزار تماشاگر به علاوه 5 هزار نفر در جايگاه ويژه را در خود جاي دهد که بليت‌ها به صورت جداگانه به فروش خواهدرفت. مادريد و اتلتيکو هر يک 30 هزار بليت دريافت مي‌کنند، فدراسيون فوتبال اسپانيا نيز 15 هزار و 500 بليت را به خود اختصاص داده و 1500 صندلي هم به دلايل امنيتي به فروش نخواهد رفت.

سهميه مادريد به اين صورت توزيع مي‌شود. 22 هزار و 500 بليت به صورت قرعه‌کشي بين دارندگان بليت بازي‌هاي فصل (75 درصد) و اعضاي باشگاه هواداران (7 درصد)، 1500 بليت براي اعضاي تيم اصلي (5 درصد)، 7 درصد به تيم بسکتبال و تيم‌هاي فوتبال و بسکتبال جوانان، 3 درصد به اسپانسرها، مديران باشگاه و ساير کارکنان اختصاص مي‌يابد.

در فينال اين رقابت‌ها در سال 2011 ميان بارسلونا و رئال نيز سهميه اين باشگاه به همين صورت توزيع شده بود. به هر حال اين بار هيچ دعوتي در کار نخواهد بود و همه بليت‌ها فروخته خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها