کد خبر: ۱۲۵۹۷۱
زمان انتشار: ۱۷:۳۵     ۲۸ فروردين ۱۳۹۲

به گزارش پایگاه 598، کامران باقری‌لنکرانی کاندیدای احتمالی جبهه پایداری در انتخابات ریاست‌جمهوری ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور در خبرگزاری فارس به سوالات خبرنگاران سیاسی پاسخ داد.

باقری لنکرانی درباره مذاکرات جبهه پایداری با وی، فتاح و جلیلی اظهار داشت: بنده و آقای جلیلی و آقای فتاح هیچ گاه احساس رقابت نمی‌کنیم.

کاندیدای احتمالی جبهه پایداری تصریح کرد: طبق مذاکرات قرار شده در صورت موفقیت هر یک از برادران، به وی در امر اداره کشور کمک شود.

لنکرانی در خصوص احتمال یا عدم احتمال حضور جلیلی در انتخابات گفت: ما در فهرست کوتاه شده که بنده،‌آقای جلیلی و آقای فتاح بودیم، هیچ‌کدام داوطلب به این معنا که معتقد باشیم برادر دیگری نیاید، نبودیم و بالعکس در جلسات مشترک دو نفره و بیشتر به دنبال راضی کردن یکدیگر بودیم لذا خلاف این اتفاق نمی‌افتد و انشاالله با یک کاندیدا در این عرصه حضور می‌یابیم.

«اتفاقاتی که در این ایام رخ داد حاکی از این است که کسانی که پایگاه خبررسانی خاصی دارند بنا ندارند فضایی آرام برای خبررسانی ایجاد کنند.» 

وی در پاسخ به این سوال که اولویت شما برای نامزد نهایی جبهه پایداری چه کسی است، گفت: بنده در مقام تصمیم‌گیری نیستم.

لنکرانی درباره خبر قطعی شدن تقریبی نامزدی سعید جلیلی و اعلام آن از سوی برخی رسانه‌ها گفت: هفته آینده نیز می‌گذرد و شما از کسانی که اخبار مختلف گفته‌اند این را سوال کنید.

نامزد احتمالی جبهه پایداری در انتخابات 92 در خصوص رای آوری گزینه جریان انحرافی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: اینکه ذائقه مردم از خدمات دولت نهم و دهم شیرین است، بدین معنا نیست که هر کس را دولت معرفی کرد، مردم به او رای دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها