کد خبر: ۱۲۵۸۱۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
«محمد گلريز» با اشاره به اينكه خوانندگان زيرزميني و مبتذل ضربه شديدي به بدنه موسيقي مي زنند گفت: سرودهاي انقلابي راه ترويج سرودهاي مبتذل را مي گيرد.
به گزارش 598 به نقل از فارس، نشست پژوهشي «موسيقي انقلاب اسلامي» با حضور پيروز ارجمند مدير مركز موسيقي حوزه هنري، محمد گلريز خواننده پيشكسوت سرودهاي انقلابي، سيدمحمد ميرزماني مدير سابق دفتر موسيقي ارشاد صبح ديروز به همراه اصحاب رسانه در تالار مهر حوزه هنري برگزار شد.
 
گلريز در اين نشست گفت: دشمن اين روزها با جنگ نرم خود در حال موفق شدن است و اين به دليل آن است كه خيلي از افراد خواسته و ناخواسته از موسيقي درآمدزدايي مي كنند. با اين شرايط حساسي كه ما در آن به سر مي بريم نبايد نگاه كنيم؛ توسعه اين روندها ضربات سنگيني به ما وارد مي كند.
 
وي افزود: چند سال پيش براي اجرا در هامبورگ از من درخواست اجراي موسيقي انقلابي كرده اند بايد بگويم كه اين سرودها و آهنگ ها تاثير خودش را حتي در ديگر كشورها به جاي گذاشته است.
 
اين خواننده با بيان اينكه موسيقي انقلاب يكي از راه هاي نجات هنري جوانان است، گفت: من در پاسخ به كساني كه مي گويند زمان اين نوع موسيقي گذشته است مي گويم كه اين گونه نيست و موسيقي انقلاب مي تواند پويايي خودش را ادامه دهد.
 
محمد گلريز در ادامه يادآور شد: انقلاب اسلامي به موسيقي خدمت كرده و هنرمندان در اين دوره وجهه شخصيتي و واقعي خود را پيدا كرده اند توسعه سرودهاي انقلابي راه ترويج سرودهاي مبتذل را گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها