کد خبر: ۱۲۵۷۷۷
زمان انتشار: ۰۲:۱۹     ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
حتي يك‌بار هم از خودم نپرسيدم چرا به پرسپوليس آمدم يا حس كنم اشتباه كرده‌ام ولي خيلي ناراحت بودم كه چرا اين‌طور شده. ما از همان اول فصل هم مي‌توانستيم مدعي باشيم


سایت گل- با انتخاب تهران به عنوان میزبان فینال جام حذفی، امید پرسپولیسی‌ها برای قهرمانی در این جام بیشتر شد. سیدجلال حسینی مدافع ملی‌پوش سرخپوشان معتقد است آن‌ها به هیچ عنوان اجازه ندارند این فرصت طلایی را برای فتح جام از دست بدهند. حرف‌های این مدافع سرسخت را در گفتگوی اختصاصی‌اش با سایت گل بخوانید.

 

اين تعطيلي انگار براي پرسپوليس خيلي به موقع بود؛ اين‌طور نيست؟

بله، دقيقا. خيلي خسته بوديم. در اين مدت فشار زيادي روي بازيكنان بود. دو بازي خيلي سنگين داشتيم كه البته بازی با داماش مهم‌تر بود. هم بازي شرايط خاصي داشت و هم اين‌كه 120 دقيقه بازي روي چمن مصنوعي خيلي تحت فشارمان گذاشت.

البته به نظر مي‌رسد كه بازي‌هاي ليگ را خيلي هم جدي نمي‌گيريد!

اين‌طوري هم نيست كه آن‌ها را دست كم بگيريم. ما همه تلاش‌مان را مي‌كنيم ولي آن‌طور كه بايد و شايد نتيجه نگرفته‌ايم. همين الان هم مي‌توانستيم بالاي جدول باشيم و براي قهرماني بجنگيم اما خوش‌شانس نبوديم. الان هم بازي به بازي پيش مي‌رويم.

اما خب بازي با ملوان را هم بي‌خيال شده‌ايد و همه تمركزتان روي فينال حذفي است.

داريم خودمان را براي آن بازي آماده مي‌كنيم چون حريف‌مان هم شخصيت قهرماني دارد، هم پرمهره است و هم يك تيم سازمان‌يافته. ما مجبوريم اين بازي را ببريم.

پس به خاطر همين ويژگي‌ها است كه خيلي‌ها پيش‌بيني كرده‌اند با وجود ضعيف شدن سپاهان، پرسپوليس توانايي بردنش را ندارد!

اين‌كه بگويند پرسپوليس از پس سپاهان برنمي‌آيد حرف درستي نيست و من اين را هم قبول ندارم كه سپاهان شرايط خوبي ندارد. اين بازي فينال است و تيم‌ها هر چقدر هم شرايط‌شان بد باشد، این بازي براي‌شان فرق مي‌كند.

چقدر اميدواري كه اين بازي را ببريد؟

همه چيز دست به دست هم داده تا دو تيم بزرگ و باشخصيت در فينال به هم برسند و هر دو تيم روز سختي خواهند داشت. اين‌كه چه كسي بازي را مي‌برد هم برمي‌گردد به مديريت تيم‌ها در زمين و تمركز بازيكنان.

پرسپوليس تا الان بازي‌هاي بزرگ زيادي را از دست داده، نگران نيستيد كه به خاطر استرس و ترس دوباره از باخت تنها فرصت باقيمانده را هم از دست بدهيد؟

در جام حذفي همين‌جوري هم فشار زياد است، چه برسد به الان كه بايد در فينال بازي كنيم. تا الان خدا خيلي كمك‌مان كرده و حالا هم نمي‌خواهيم خداي نكرده آخرين شانس را از خودمان بگيريم. ما روزهاي سختي را گذرانديم و در جام حذفي سخت‌ترين بازي‌ها را داشتيم. در همه بازي‌ها ميهمان بوديم اما با حمايت هواداران و همت بچه‌ها به فينال رسيديم و نمي‌خواهيم اين فرصت را از دست بدهيم.

البته به شرطي كه مثل اين يكي دو بازي آخر نباشيد!

حساب اين دوتا بازي آخر را جدا كنيد. بازي با داماش را كه گفتم شرايطش فرق مي‌كرد. ذوب‌آهن هم براي نيفتادن مي‌جنگيد. همه چيز براي آن‌ها از دست رفته بود و اين كار ما را سخت‌تر مي‌كرد. با اين حال كم‌كاري نكرديم و جوري جنگيديم كه حرف و حديثي درست نشود.

خودت به اين چند بازي آخر پرسپوليس چه نمره‌اي مي‌دهي؟

اين‌كه خوب بازي مي‌كنيم يا نه را نمي‌دانم اما از اول نيم‌فصل تا الان نتايج خوبي گرفته‌ايم. حداقل اين‌كه بخشي از ناكامي‌هاي نيم‌فصل اول را جبران كرديم.

الان كه به آخر فصل رسيده‌ايم فكر مي‌كني مشكل پرسپوليس در نيم‌فصل اول چه بود كه نتوانست نتيجه بگيرد؟

باور مي‌كنيد اگر بگويم خودمان هم نمي‌دانيم! ما بازيكنان بزرگي در تيم‌مان داريم ولي فكر مي‌كنم ژوزه نتوانست از داشته‌هايش درست استفاده كند. براي همين امتيازهاي زيادي را از دست داديم و خيلي به مشكل خورديم. يحيي كه آمد تازه پرسپوليس جان گرفت و به خودمان آمديم.

جالب اين‌كه خود تو يكي از بازيكناني بودي كه كمترين انتقاد را شنيدي.

اين از لطف هواداران، پيشكسوتان و كارشناسان بود. من به عنوان بازيكن وظيفه‌ام را انجام دادم. هميشه به خودم يادآوري مي‌كردم كه در تيم بزرگي به نام پرسپوليس بازي مي‌كنم و بايد با تمام وجود بازي كنم نه فقط من، همه بچه‌هاي تيم همين تفكر را دارند و به خاطر پرسپوليس صادقانه مي‌جنگند. ما فقط در مقطعي دچار حاشيه‌هاي ناخواسته شديم كه نتيجه نمي‌گرفتيم.

خب اين حاشيه‌ها و ناكامي‌ها باعث نمي‌شد از آمدن به پرسپوليس پشيمان شوي؟

هيچ‌وقت. حتي يك‌بار هم از خودم نپرسيدم چرا به پرسپوليس آمدم يا حس كنم اشتباه كرده‌ام ولي خيلي ناراحت بودم كه چرا اين‌طور شده. ما از همان اول فصل هم مي‌توانستيم مدعي باشيم و جايگاه‌مان اين نبود. ما پرسپوليسيم و بايد خيلي بهتر از اينها باشيم.

يك بحث ديگر هم در مورد تو زياد شنيديم و آن اين‌كه با سپاهان توافق كرده‌اي كه آخر فصل برگردي اصفهان.

اصلا اين حرف‌ها نيست و من نمي‌دانم اين شايعه‌ها از كجا نشأت گرفته. باور كنيد دروغ است. ضمن اين‌كه ما در فينال بايد با سپاهان بازي كنيم و اين حرف‌ها هم براي من ناراحت‌كننده است و هم براي هواداران. دوست ندارم به هر شايعه دروغي جواب بدهم و تمركز خودم را به‌هم بريزم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۶ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
سیدجان نروازبرسبولیس
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها