کد خبر: ۱۲۵۵۵۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
خبرگزاری فارس: جمعیت اسلامی مصر با هشدار نسبت به تلاش بازماندگان نظام سابق برای تحریک کشاورزان به منظور افزایش قیمت محصول گندم و در نتیجه فشار بر وزارت کشاورزی و خواربار، جوانان اسلامگرا را به مقابله با این تحرکات فراخواند.

به گزارش 598، به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس از قاهره، جمعیت اسلامی مصر هشدار داد  که با نزدیک شدن فصل برداشت محصول گندم،  بازماندگان نظام سابق، فعالیت های خود را در روستاهای سراسر مصر افزایش داده و در صدد  تحریک  کشاورزان برای افزایش قیمت گندم هستند تا به این ترتیب آنان را از عرضه محصولات خود به دولت باز داشته و بحرانی را برای وزارت کشاورزی و خواربار رقم زده که بتوانند از آن برای اعمال فشار بر نظام حاکم بهره برداری کنند.

عاصم عبدالماجد عضو شورای مشورتی جمعیت اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس فاش کرد که بازماندگان نظام سابق و حامیان آنان در روستاها و استان های مختلف تلاش دارند که کشاورزان را به فروش محصولات خود به بخش خصوصی و افراد مشخص در برابر قیمت های بالاتر از قیمت رسمی و مصوب دولت  تشویق کنند.

وی در توضیح این مطلب افزود: هدف این افراد از تلاش های مزبور این است که میزان محصولی را که کشاورزان به قیمت رسمی و مصوب به دولت عرضه می کنند کاهش داده و در نتیجه با ایجاد بحران کمبود گندم و آرد، از افزایش قیمت آن به نفع خود و علیه دولت استفاده کنند.

عبدالماجد به دولت هشدار داد که نباید در قبال تکاپوی بازماندگان نظام سابق سکوت کند به ویژه که این افراد اکنون با  تحریک کشاورزان و بحران آفرینی در صدد هستند دولت را در حل مشکلات مردم ناکام بگذارند.

وی با اشاره به اینکه مصر از بزرگترین وارد کنندگان گندم در جهان به شمار می آید،وزارت کشاورزی و خواربار را به هوشیاری در قبال چنین اقداماتی فراخواند و تاکید کرد: پیش از فرارسیدن زمان برداشت محصول گندم باید تلاش بازماندگان نظام سابق را ناکام بگذارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها