کد خبر: ۱۲۵۴۱۴
زمان انتشار: ۱۹:۴۵     ۲۶ فروردين ۱۳۹۲
تعداد زیادی از جاسوس‌های اسرائیلی در نقاط حساس کشورهای عربی از جمله مناطق نفت خیز و بازارهای مالی حاشیه خلیج فارس فعالیت می‌کنند.

به گزارش 598، خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری الشیعیة، دستگاه اطلاعاتی حماس در نوار غزه گزارش داد که 123 جاسوس رژیم صهیونیستی در مناطق حساس جهان عرب مشغول فعالیت هستند.

بنابراین گزارش این اطلاعات از هک کردن پایگاه‌های صهیونیستی بدست آمده و نام این 123 جاسوس منتشر شده است که اغلب در سه کشور مصر، عربستان و لیبی مشغول به فعالیت هستند.

52 نفر از این جاسوس‌ها در «مدینة الإنتاج الإعلامى» در مصر فعال هستند.

شهر موسوم به «مدینة الإنتاج الإعلامى» در استان 6 اکتبر مصر قرار دارد که در آن بسیاری از استودیو‌ها سینمایی، کانال‌های خبری مصری و همچنین اتاق فرمان دو ماهواره نایل ست 1 و 2 قرار گرفته است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که 48 نفر از جاسوس‌های صهیونیست در بورس های مصر و عربستان فعالیت می‌کنند و 15 تن دیگر از آنها در پوشش مستشار و مهندس در مناطق نفتی در حاشیه خلیج فارس و لیبی حضور دارند.

10 نفر از جاسوس‌های شناسایی شده نیز در شبکه‌های ارتباطی در مصر فعالیت دارند.

روزنامه الشعب مصر هم در این باره اعلام کرده که فلسطینی‌ها این اطلاعات را به همراه جزئیات مربوط به جاسوس ها در اختیار دولت قاهره قرار داده‌اند.

این اطلاعات پس از آن بدست آمد که تعدادی از هکرها در هفته گذشته به برخی از سایت‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی صهیونیست حمله کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها