کد خبر: ۱۲۵۳۸۴
زمان انتشار: ۱۹:۱۰     ۲۶ فروردين ۱۳۹۲
وی که در زمان حضور مانوئل ژوزه در پرسپولیس وضعیت مناسب تری داشت پس از حضور یحیی گل محمدی رفته رفته از ترکیب اصلی پرسپولیس خارج شد. چرا که سلیقه یحیی به استفاده و به کارگیری از کریم انصاری فر و غلامرضا رضائی در نوک پیکان خط حمله سرخ پوشان بود.
هر چه به پایان فصل نزدیک می شویم باشگاه های بزرگ و مربیان با تجربه تر تلاش بیشتری برای جذب ستاره های دیگر باشگاه های لیگ برتری از خود نشان داده و برخی درست یا غلط در این میان دست به هر کاری می زنند.

به گزارش بولتن نیوز، برخی از اخبار دریافتی حاکی از آن است که محمد قاضی ستاره ملی پوش ذوب آهن که در ابتدای فصل با سر و صدای فراوان نصف جهان را ترک کرد و راهی تهران شد این روزها از شرایط خود در پرسپولیس به هیچ وجه راضی به نظر نمی رسد.

قاضی که در زمان حضور مانوئل ژوزه در پرسپولیس وضعیت مناسب تری داشت پس از حضور یحیی گل محمدی رفته رفته از ترکیب اصلی پرسپولیس خارج شد. چرا که سلیقه یحیی به استفاده و به کارگیری از کریم انصاری فر و غلامرضا رضائی در نوک پیکان خط حمله سرخ پوشان بود.

در این میان هم شایعه شده است که ارتباط صمیمانه و دوستانه ی گل محمدی و غلامرضا رضائی در خارج از مستطیل سبز دلیل پافشاری گل محمدی به بکارگیری این بازیکن در تمام بازیهای پرسپولیس است و همین دلیل امیر قلعه نویی که طی مدت زمان حضورش در سطح اول فوتبال ایران نشان داده با زیر و بم های و حواشی فوتبال ایرانی، به خوبی آشناست تمام نیروهای خود را برای جلب نظر محمد قاضی و پوشاندن پیراهن آبی به تن او به کار گرفته است.

چرا که نوع و سبک بازی محمد قاضی به شدت مورد نظر اندیشه های تاکتیکی ژنرال استقلالی هاست. در این میان اخبار جسته و گریخته ای به گوش می رسد که حتی جواد نکونام کاپیتان تیم ملی و بازیکن گلزن این روزهای استقلال طی تماس تلفنی با محمد قاضی پیشنهاد حضور در استقلال را به این مهاجم داده است. ضمن اینکه مجید صالح دستیار قلعه نویی نیز تماس های جست و گریخته ای با محمد قاضی داشته است این درحالی است که قاضی به رقم اینکه از شرایط خود در پرسپولیس به هیچ وجه راضی نیست پاسخ به پیشنهادهای قلعه نویی و اطرافیانش را به پایان فصل موکول کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها