کد خبر: ۱۲۵۱۸۳
زمان انتشار: ۱۹:۲۰     ۲۵ فروردين ۱۳۹۲
مدير عامل تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: براي بازي روز سه شنبه اميدوار به صعود مستقيم هستيم و همه جوانب را براي صعود به ليگ بر‌تر در نظر گرفته‌ايم.
علي‌پور کياني از آمادگي اين تيم براي صعود مقتدرانه به ليگ بر‌تر خبر داد و اظهار کرد: بايد نيم نگاهي به بازي شهرداري نيز داشته باشيم تا بنگريم که تقدير چيست.

وي ادامه داد: در صورت امتياز از دست دادن شهرداري تبريز کار ما بسيار آسان خواهد بود و ما با برد داخل خانه راهي ليگ بر‌تر مي‌شويم، اما اگر شهرداري بازي خود را با برد پشت سر گذاشت تقدير را با جان و دل مي‌پذيريم و چاره‌اي جز اين نيست.

به گزارش فارس، پور کياني تصريح کرد: با علم به اينکه صعود به ليگ بر‌تر کار آساني نيست ما همه جوانب را در نظر گرفته‌ايم و قصد داريم با اقتدار کامل در مسابقات خود به ميدان برويم.

مدير عامل باشگاه استقلال خوزستان با ابراز رضايت از جوان‌گرايي در اين تيم عنوان کرد: در نيم فصل کارهاي بسيار خوبي توسط کادر فني انجام شد و اين اميدواري را به ما داد که چنين روز‌هايي به وضوح مشخص باشد.

وي افزود: انصافاً کادر فني و بازيکنان تيم زحمات زيادي را با حداقل توقعات و امکانات متحمل شدند از همه آنان به خاطر رسيدن به اين جايگاه تشکر مي‌کنم.

پور کياني در پايان خاطر نشان کرد: باشگاه استقلال خوزستان تاکنون تمام تعهدات خود را نسبت به پرداخت مطالبات بازيکنان به انجام رسانده و در صورت صعود به ليگ بر‌تر پاداشي را نيز براي اعضاي تيم در نظر گرفته‌ايم.

تيم فوتبال استقلال خوزستان هم اکنون در مجموع بيست و پنج بازي 46 امتياز کسب کرده و هم امتياز با تيم شهرداري تبريز در مکان دوم جدول رده بندي رقابت‌ها جاي گرفته که در بازي پاياني خود بايد منتظر لغزش تيم تبريزي در کرمانشاه باشد تا با برد خود راهي ليگ بر‌تر شود.

اين تيم روز سه شنبه و از ساعت 16 و سي دقيقه و در ورزشگاه تختي اهواز ميزبان تيم فولاد يزد خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها