کد خبر: ۱۲۵۱۳۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۲۵ فروردين ۱۳۹۲
نخست وزیر حکومت موقت ائتلاف معارضان سوری امروز در بیانیه‌ای از متخصصان و کارشناسان سوری خواست برای تشکیل حکومت با وی همکاری کنند.

به گزارش598،  خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری «روسیا الیوم»، «غسان هیتو» نخست وزیر حکومت موقت ائتلاف معارضان خارج نشین سوری از متخصصان و کارشناسان سوری دعوت کرد که برای تشکیل حکومت با وی همکاری کنند.

هیتو در بیانیه‌ای که در پایگاه ائتلاف منتشر شد تأکید کرد که به دنبال بهترین کارشناسان و متخصصان سوری برای تشکیل حکومت است.

وی افزود: برای گرد هم آوردن متخصصان تا روز هفدهم آوریل پیشینه کاری و تحصیلی افرادی که مایل به تصدی پست‌های وزارتی و مدیریتی در حکومت هستند را دریافت خواهم کرد.

هیتو همچنین تأکید کرده که تنها افراد بالای 35 سال که دارای تابعیت سوریه هستند و با حکومت بشار اسد همکاری نداشته‌اند و از معارضان حمایت می‌کنند می‌توانند پیشینه کاری و تحصیلی خود را ارسال کنند.

ائتلاف معارضان سوری اعلام کرده بود که حکومت موقت سوریه قدرتی اجرایی است و از یازده وزارتخانه از جمله وزارت دفاع، وزارت کشور، وزارت دادگستری، وزارت امور خارجه، وزارت اقتصاد و وزارت امور مهاجران و آوارگان تشکیل شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها