کد خبر: ۱۲۵۰۱۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
سران الهلال به دنبال آن هستند تا کازمین اولاریو را با یک قرارداد به مبلغ 3 میلیون یورو به خدمت بگیرند و جانشین زلاتکو دالیچی نمایند
به گزارش 598 به نقل از سایت گل-در شرایطی که الهلال عربستان در لیگ حرفه‌ای این کشور با اختلاف هفت امتیاز در سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها در رده‌ی دوم جدول قرار دارد، روزنامه‌ی الریاض این کشور خبر از احتمال پیوستن کازمین اولاریو، سرمربی فعلی العین امارات و حتی مارتین یول، سرمربی صاحب‌نام ایرلندی شاغل در لیگ جزیره به نیمکت الهلال داد.

به گزارش سایت گل به نقل از روزنامه‌ی الریاض، سران الهلال به دنبال آن هستند تا کازمین اولاریو را با یک قرارداد به مبلغ 3 میلیون یورو به خدمت بگیرند و جانشین زلاتکو دالیچی نمایند که زمزمه‌های اخراج او حتی پیش از بازی با استقلال نیز به گوش می‌رسید.

اولاریو که پیش از این سابقه‌ی هدایت الهلال را در کارنامه داشته است، از سال 2007 تا 2009، طی دو فصل بر روی نیمکت این تیم قرار داشت و حاصل کار او فتح لیگ حرفه‌ای عربستان در فصل نخست حضورش بود و البته کسب دو جام پادشاهی در عربستان طی دو فصل حضور خود در راس کادر فنی الهلال.

به نظر می‌رسید این اقدام الهلال سیاست خاصی را پشت پرده دارد. الهلال در چارچوب رقابت‌های گروهی لیگ قهرمانان آسیا العینی را پیش‌رو دارد که با شش امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر بعد از استقلال، در رده‌ی دوم گروه قرار دارد.

البته این روزنامه‌ی سعودی در ادامه‌ی گزارش خود اعلام کرده است که گزینه‌های پیش‌روی سران الهلال برای سرمربیگری در این باشگاه به اولاریو ختم نمی‌شود و مارتین یول، سرمربی فعلی فولام انگلیس و اریک گرتس، سرمربی فعلی لخویای قطر نیز از دیگر کاندیداهای رسیدن به نیمکت الهلال می‌باشند.

فراموش نکنیم که اریک گرتس، سرمربی صاحب‌نام بلژیکی لخویا نیز در کارنامه‌‌ی خود سابقه‌ی حضور در الهلال را دارد. او در فصل 10-2009 به الهلال پیوست و جدا از فتح لیگ حرفه‌ای عربستان، موفق به قهرمانی در جام ولیعهدی این کشور نیز شد.

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها