کد خبر: ۱۲۴۹۴۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: اختلافات روي سکوها تيم را دچار مشکل مي‌کند و هواداران بايد با يکدلي و حمايت‌هاي خود تيم را در ادامه مسابقات کمک کنند.
حسن آذرنيا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد شکست تراکتورسازي مقابل الشباب عربستان در ليگ قهرمانان آسيا گفت: بازيکنانمان بازي خوبي از خود ارائه دادند و آنچه در زمين نشان داديم حداقل مستحق کسب تساوي بوديم اما در ثانيه‌هاي پاياني مسابقه روي يک ضد حمله گل خورديم و در نهايت با شکست زمين را ترک کرديم. فوتبال همين است و انشاءالله در ديدارهاي آينده اين نتيجه را جبران مي‌کنيم تا بتوانيم از گروه‌مان صعود کنيم.

وي در مورد حواشي که اطراف تراکتورسازي به وجود آمده است، خاطرنشان کرد: براي پيروزي و موفقيت در يک مجموعه فاکتورهاي زيادي وجود دارد. مديريت، کادر فني، خبرنگاران، بازيکنان و تماشاگران به عنوان 5 فاکتور مهم بايد دست به دست يکديگر بدهند تا تيم به موفقيت برسد. متاسفانه مدتي است که هواداران باشگاه دو نصف شدند و عده‌اي با يکديگر موافق نيستند. اين اتفاق باعث مي‌شود حواشي به زمين منتقل شود و بازيکنان هم نتوانند عملکرد خوبي داشته باشند.

آذرنيا افزود: هواداران تراکتورسازي همواره به عنوان يکي از دلايل موفقيت اين تيم مطرح بودند. نبايد اکنون چنين برخوردي داشته باشند و با ايجاد همدلي تنها به تشويق تيم بپردازند. به عنوان يک فرد کوچک‌تر مي‌خواهم در اين 5 مسابقه پاياني تيم را مورد حمايت قرار دهند و يکدلي و يکپارچگي داشته باشند.

سرپرست تراکتورسازي در مورد شعارهايي که عليه مديرعامل اين تيم سر داده شد، عنوان کرد: حدود 2 سال است با سردار جعفري کار مي‌کنم. ايشان شخصيتي با صداقت هستند که در اين دو سال به صورت شبانه‌روز کار مي‌کند. از زمان حضور جعفري تيم سير صعودي داشت. در سال اول من در تراکتورسازي نبودم ولي اين تيم توانست به رتبه پنجم برسد. سال بعد نائب قهرمان ليگ برتر شديم و امسال علاوه بر حضور در آسيا مدعي کسب عنوان قهرماني هستيم. نبايد اين کارها را ناديده گرفت. نبودن سردار جعفري صدمه بزرگي به تراکتورسازي نيز مي‌زند.

وي تاکيد کرد: روز گذشته با مديرعامل تيم صحبت کردم و ايشان کمي رنجيده خاطر بود. اکنون مي‌بينيد تراکتورسازي به دليل مهمان‌نوازي خوبش در آسيا زبانزد خاص و عام است. اين کارها ساده به دست نيامده بلکه با تلاش شبانه‌روزي بوده است. اميدوارم در ادامه نيز مورد حمايت بيشتري قرار بگيريم و هواداران با تشويق‌هاي خود ما را در کسب موفقيت کمک کند.

آذرنيا در مورد ديدار مقابل فولاد عنوان کرد: اين بازي براي ما بسيار حساس است و به نوعي ضامن کسب سهميه مسابقات آسيايي است. بايد از انجام اين ديدار خانگي استفاده کامل را ببريم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها