کد خبر: ۱۲۴۷۰۳
زمان انتشار: ۰۰:۴۸     ۲۳ فروردين ۱۳۹۲
فرمانده انتظامی گیلان از تدابیر ویژه پلیس استان در ایام فاطمیه خبر داد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی در جلسه انتظامی استان پلیس تدابیر پلیس برای ایام فاطمیه را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه پایبندی به اسلام و عشق به اهل بیت رسول‌الله (ص) وظایف هر فرد را در جامعه اسلامی مشخص کرده است، اظهار کرد: همه ما به این موضوع اذعان داریم که رعایت توصیه‌های اسلامی جامعه را به تعالی می‌رساند.

فرمانده انتظامی گیلان، پلیس را جزئی از اجتماع بزرگ ایران دانست و افزود: پلیس در راستای قانون و خواسته ملت وظایف خود را در ایام فاطمیه به نحو مطلوب انجام می‌دهد.

وی از نصب بنر و پرده‌های عرض تسلیت و رعایت موازین و شئونات اسلامی و اهتمام مردم استان به عزاداری در ایام فاطمیه قدردانی کرد.

قائدرحمتی، فاطمه (س) را اسوه و الگوی اساسی برای سعادت جامعه خواند و تصریح کرد: مردم این ایام را با انجام سوگواری پاس می‌دارند.

فرمانده انتظامی گیلان با قدردانی از مدیران تالارهایی که در این ایام  سالن‌های خود را به عزاداری اختصاص داده‌اند، تصریح کرد: برخورد پلیس با متصدیان تالارهایی که به منافع مادی نگاه می‌کنند و تالارهای خود را به مراسمی که مغایر با ارزش‌های اسلامی و عزاداری ایام فاطمیه باشد اختصاص دهند، قانونی و قاطع است و در اسرع وقت این گونه صنوف متخلف پلمب می‌شوند.

وی مردم گیلان را یار و یاور پلیس خواند و از آنها خواست مانند گذشته پلیس را در اجرای ماموریت‌هایش یاری کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها